تأکید بر مبارزه با قاچاق کالا و ترغیب به استفاده از کالای ایرانی

ملارد(پانا)- در چهارمین جلسه کمیته فرهنگی و تبلیغات قاچاق کالا و ارز شهرستان ملارد، بر مبارزه همه جانبه دستگاه‌ها با قاچاق ارز و کالا و استفاده از کالای مرغوب ایرانی تأکید شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تأکید بر مبارزه با قاچاق کالا و ترغیب به استفاده از کالای ایرانی

به گزارش روابط‌عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، نشست کمیته فرهنگی وتبلیغات قاچاق کالا و ارز با حضور نمایندگانی از اتاق اصناف شهرستان ملارد، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، اداره صنعت و معدن، اداره آموزش وپرورش، اداره ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ملارد در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ملارد تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور حداکثری اعضاء برگزار شد، عباسی نماینده اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد گفت: با توجه به حوزه کاری اعضاء برحل مشکلات، ارائه راهکارها و زمینه‌های همکاری پیرامون فرهنگ سازی و جامه عمل پوشاندن به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، عدم استفاده مردم از قاچاق کالا و ترغیب مردم به استفاده از کالای ایرانی تأکید کرد.

در ادامه جلسه برنامه‌ریزی و بررسی‌های لازم جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت حمایت و مصرف کالای مرغوب ایرانی و نیز مبارزه با قاچاق کالا و ارز به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

گفتنی است این جلسه مصوباتی همراه داشت که از اهم آن، ارائه اخبار و گزارش اقدامات صورت گرفته در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان ملارد به شبکه ایران‌کالا جهت اطلاع‌رسانی به جامعه است.

یادآور می‌شود جلسه کمیته فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ملارد با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار