مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد:

برگزاری پویش دانش آموزی 13 آبان در شهرستان بجنورد

بجنورد (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد از برگزاری پویش دانش آموزی هشتگ 13 آبان ماه در بستر شبکه شاد به مناسبت فرارسیدن 13 آبان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پویش دانش آموزی 13 آبان در شهرستان بجنورد

دلاور آوازه، رییس سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد، در گفت و گو با پانا، گفت: با توجه به اهمیت نقش سازمان دانش آموزی در گرامیداشت یوم ا... 13 آبان ماه، روز دانش آموز و با توجه به شرایط کنونی و عدم توفیق در برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ، فضای مجازی به ویژه شبکه شاد بهترین فرصت برای حضور حداکثری دانش آموزان است.

وی، 13 آبان ماه را نماد استکبار ستیزی ملت ایران دانست و عنوان کرد : روز ۱۳ آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است بر همین اساس امسال، دانش آموزان پیشتاز می توانند در قالب پویش دانش آموزی هشتگ 13 آبان و بر اساس محورهای اعلام شده، محتوای تصویری شامل فیلم، عکس را تولید و به سامانه سازمان دانش آموزی در بستر شبکه شاد ارسال کنند.

رییس سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد افزود: اجرای سرود 13 آبان که دانش آموزان در این خصوص می توانند با تمرین سرود 13 آبان که در کانال ساپ، کانال سازمان دانش آموزی ارائه می‌شود موزیک آن را با استفاده از هدفون و یا هندزفری گوش داده و سرود را با صدای خود و بدون موزیک اجرا و با موبایل و قاب عمودی ضبط و کلیپ آن را ارسال کنند. همچنین، معرفی اسناد بجامانده از لانه‌ جاسوسی آمریکا، معرفی فهرست جنایات ضدبشری آمریکا، معرفی 13 آبان 57 و نهضت انقلابی دانش‌آموزان، معرفی الگوهای دانش‌آموز انقلابی (‌شهید فهمیده‌، بهنام محمدی و سایر شهدای دانش‌آموز)، معرفی ویژگی‌های امت پیامبر(ص) با تأکید بر محور اخلاق، مهرورزی و حفظ وحدت مسلمین از محورهای این پویش دانش آموزی هستند.

آوازه ادامه داد: از آثار دریافتی توسط سازمان دانش آموزی کشور ، یک کلیپ از مجموع کلیپ‌های دریافتی در قالب یک سرود همگانی و با تصویر دانش آموز پیشتاز در کانال های مختلف شاد و در روز 13 آبان ارائه خواهد شد.

خبرنگار : منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار