رزمایش کمک مومنانه و جشن میلاد پیامبر(ص) در ناحیه دو شهر ری

شهر ری(ّ پانا) - مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری رزمایش همدلی و کمک مومنانه را جلوه دیگری از نیکوکاری دانش آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۱۳۵۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش کمک مومنانه و جشن میلاد پیامبر(ص) در ناحیه دو شهر ری

علی‌یزدان‌پناه در رزمایش همدلی و کمک‌مومنانه اظهار کرد: زیبایی یک شهر بیشتر از آنکه به ساختمان‌ها، خیابان‌ها و پارک های آن وابسته باشد، به فرهنگ، رفتار و برخورد شهروندان آن مربوط است.

او با بیان‌ اینکه‌ مردم ما همواره در روزهای سخت به یاری همدیگر می‌شتابند، افزود: عنوان پرافتخار «دستگیری از مستمند» خروجی همین رفتار زیبای مردم است که برگرفته از دین مبین اسلام است.

مدیر‌ آموزش‌ و پرورش‌ ناحیه‌ دو شهرری با یادآوری میلاد پیامبر وامام صادق(ع) تقارن این کمک مومنانه با میلاد پیامبر مهربانیها را بسیار زیبا توصیف کرد و گفت:بسته های لوازم التحریر حاضر که در قالب «پویش همکلاسی مهربان» توزیع می‌شود، حاصل همدلی و همیاری حوزه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان برادان ‌و خواهران‌ ناحیه‌دو شهرری است که به صورت خودجوش نسبت به گردآوری و توزیع این بسته‌ها اقدام‌می‌کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: روحیه همدلی و همکاری مردم شریف کشور ما می تواند تا همیشه این مملکت را سرافراز نگه دارد و بی شک شعارها و تهدیدهای دشمنان، راه به جایی نخواهد برد.

او در بخش دیگری از صحبت های خود بیان‌کرد: هشتم آبان ماه، سالروز صدور فرمان مبارک مقام معظم رهبری، برای تشکیل سازمان پدافند غیرعامل است که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز پدافند غیرعامل ثبت شده؛ فرصت مغتنمی برای تبیین اهمیت و دستاوردهای مثبت پدافند غیرعامل در عرصه های مختلف در بین مسئولان، مدیران، کارشناسان و آحاد جامعه است.

خبرنگار:جواد تلطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار