تعیین تکلیف بیمارستان نیمه‌کاره هلال‌احمر ایران در عمان

تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر در سفر به کشور عمان و بازدید از بیمارستان نیمه کاره هلال‌احمر در این کشور از تعیین تکلیف سند بیمارستان و بحث و تبادل نظر با مقامات بهداشتی کشور عمان برای راه‌اندازی و تجهیز بیمارستان براساس نیازهای درمانی این کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تعیین تکلیف بیمارستان نیمه‌کاره هلال‌احمر ایران در عمان

به گزارش روابط عمومی هلال احمر، کریم همتی با اعلام این خبر گفت: در سفر به کشور عمان و به منظور بررسی وضعیت بیمارستان هلال احمر ایران در این کشور، چند جلسه با سفیر و معاونان و اعضای سفارت ایران در عمان در همین خصوص برگزار و بازدید میدانی از محل بیمارستان که سال ۱۳۹۳ خریداری شده و به شکل یک ساختمان نیمه کاره و بدون استفاده رها شده است، انجام شد.

وی افزود: ساختمان این بیمارستان بعد از خریداری، نیمه کاره رها شده و بسیاری از تعهدات فروشنده انجام نشده بود و بر خلاف آنچه که قرار بود طبق قرارداد منعقد شده، پرداخت مبلغ خرید بیمارستان به شکل تدریجی انجام شود، همان سال و ظرف چند ماه، کل مبلغ قرارداد که به قیمت امروز، ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار یا ۵.۵ میلیون ریال عمانی بوده پرداخت شده در صورتی که هیچکدام از تعهدات فروشنده انجام نشده است.

همتی در ادامه گفت: بعد از بازدید از بیمارستان با فروشنده ساختمان نیز در خصوص انتقال سند و سایر تعهدات فروشنده جلسه داشتیم. علاوه بر آن با مشاور و معاونین وزیر بهداشت کشور عمان در همین زمینه جلسه ای برگزار شد و دیدگاه های طرفین در خصوص نیازمندی های درمانی عمان و همکاری هایی که می توان داشت، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: بعد از بازگشت به تهران، زمینه های همکاری دو کشور بررسی و فرایندهای منتج به انتقال سند بیمارستان انجام و سپس مراحل تجهیز و راه اندازی بیمارستان آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار