اجرای رزمایش خودحفاظتی در آموزش و پرورش خراسان جنوبی

بیرجند(پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد رزمایش خودحفاظتی با همکاری بسیج فرهنگیان در اداره کل و مدیریت های آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان اجرا شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای رزمایش خودحفاظتی در آموزش و پرورش خراسان جنوبی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد زمانی صبح امروز با بیان این خبر اظهار کرد: در این رزمایش بیش از 420 نفر از بسیجیان کانون بسیج فرهنگیان استان مشارکت داشتند.

وی؛ بررسی نقاط آسیب زا؛ برآورد تعداد نیروی لازم جهت حفاظت از محیط و بررسی پتانسیل موجود در مجموعه در رزمایش خود حفاظتی را از جمله اهم اقدامات اجرایی این رزمایش برشمرد و تصریح کرد: در مرحله اجرای رزمایش نیز در 6 مرحله انجام شد؛ چگونگی استقرار نیروها، نحوه صحیح جابجایی تجیهزات و امکانات به نقاط امن، بسته شدن درهای ورودی و هدایت ارباب رجوع به اماکن امن تمرین شد.

زمانی؛ با اشاره به بازدید و سرکشی فرمانده عملیات از عوامل اجرایی و نیروهای عمل کننده در این رزمایش خاطر نشان کرد: رزمایش خود حفاظتی با هدف ایجاد تیم های واکنش سریع، صیانت از داده ها و اطلاعات، حافظت از اماکن فیزیکی تحت پوشش، جابجایی سریع، هوشمند و هدفمند تجهیزات در معرض آسیب و خطر؛و حفظ آمادگی نیروها در شرایط بحرانی؛ برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار