اجتماع ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می‌شود

تهران (پانا)- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت اجتماع یوم الله ۱۳ آبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۵۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اجتماع ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می‌شود

به گزارش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یوم الله ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی از نقاط عطف و فراموش نشدنی کشور که همواره باید مورد توجه قرار گرفته و با شکوه برگزار شود.

وی اظهار کرد: این روز یادآور سالگرد تبعید حضرت امام(ره)، شهادت جمعی از دانش آموزان به دست مزدوران رژیم طاغوت و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام است که به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ثبت شده و باید با شکوه و عظمت برگزار و جنایات آمریکا برای مردم بازگو شود.

وی افزود: جنایات آمریکا در حق ملت ایران، حمایت رئیس جمهور فرانسه از توهین کنندگاه به ساحت نبی مکرم اسلام و تقارن روز ۱۳ آبان با هفدهم ربیع الاول میلاد رسول اعظم اسلام (ص) و رییس مذهب شیعه حضرت امام صادق(ع)، اهمیت این روز را مضاعف کرده است.

محمودی با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ضوابط ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: با هماهنگی به عمل آمده با مسوولان و دستگاه‌های مختلف، تجمع روز ۱۳ آبان از ساعت ۱۵ مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در روز سه شنبه برگزار و جنایات آمریکا محکوم می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تجمعات ۱۳ آبان شهرستان‌های استان تهران نیز به صورت محدود برگزار و مردم و دانش آموزان بار دیگر، روحیه استکبارستیزی خود را به نمایش گذاشته و رفتارهای سخیف رییس جمهور فرانسه را محکوم خواهند کرد.

وی از مردم انقلابی استان تهران خواست تا با رعایت دقیق دستور العمل‌های بهداشتی، این مراسم یوم الله ۱۳ آبان شرکت کنند.

محمودی تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده، شرکت مترو و سازمان اتوبوس‌رانی تهران نسبت به جابجایی مردم برای شرکت در این مراسم اقدام می‌کنند.

۱۳ آبان یادآور واقعه تاریخی تبعید امام راحل به خاطر مخالفت با قانون ننگین کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۵۸ است.

۱۳ آبان در تقویم ایران اسلامی به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار