کشف 4 میلیاردی کالای قاچاق 

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف کالای قاچاق به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون ریال در گشت زنی های انتظامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف 4 میلیاردی کالای قاچاق 

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: ماموران انتظامی پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی در گشت زنی های انتظامی و انجام ماموریت در محدوده جاده قدیم تهران - قم موفق شدند 3 دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق را شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت انتظامی برای بررسی موضوع خودروها را تحت تعقیب قرار دادند، گفت: پس از مدتی تعقیب خودروها وارد شهر تهران و سپس وارد باربری در حوالی میدان شوش شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مالک باربری شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی اعلام شد، اضافه کرد: دستور توقیف خودروها و بازرسی از داخل باربری اخذ و ماموران گشت انتظامی این پلیس موفق شدند در یک عملیات پلیسی، هر سه دستگاه خودروی سواری را توقیف و راننده خودرو ها را دستگیر کنند.

وی عنوان کرد: در بازرسی از داخل خودروها 823 ثوب کاپشن و در بازرسی از داخل باربری 30 رول پارچه فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف و متهمان به قاچاق بودن کالاها اعتراف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه در این رابطه مالک باربری نیز دستگیر شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد و هر 4 متهم پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار