استاندار زنجان تاکید کرد؛

حمایت ویژه از تولیدکنندگان کالاهای اساسی در زنجان به شرط رعایت نرخ‌های مصوب

زنجان (پانا) - در شرایط شیوع کرونا واحدهایی که در این استان تولیداتشان با معیشت مردم سروکار دارد مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند، از طرفی در قبال این حمایت‌ها تولید کنندگان نیز باید به عرضه کالاها با نرخ های مصوب تمکین کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۵۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
حمایت ویژه از تولیدکنندگان کالاهای اساسی در زنجان به شرط رعایت نرخ‌های مصوب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به‌ضرورت نظارت بر فرآیند تولید تا عرضه و مصرف کالاهای اساسی تأکید کرد و افزود: اگر خطایی در فرآیند تولید و عرضه محصولات اساسی تولیدی در استان انجام شود، روند مطلوب تأمین کالاهای موردنیاز، نتیجه‌بخش نخواهد بود.

وی بابیان اینکه روزانه به‌طور میانگین ۱۵۰ هزار تن گوشت گرم مرغ در استان تولید می‌شود، اظهار داشت: قرار بر این است تا تولیدکنندگان و کشتارگاه‌های استان ۲۰ درصد از این میزان تولید (۴۰ تن) را در داخل استان عرضه کنند و اکنون همه مسئله ما این است که مقدار تعیین‌شده باید برای داخل استان با نرخ مصوب عرضه شود.

حقیقی افزود: اگر ببینیم که مرغداران و کشتارگاه‌ها با نرخ مصوب، دچار زیان می‌شوند حتماً برای حمایت از آنان تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در این شرایط بزرگ‌ترین خدمت این است که زمینه خدمت‌رسانی به مردم تسهیل شود و برای این منظور باید اقداماتی حمایتی و ایجاد آرامش در دستور کار باشد.

حقیقی افزود: در شرایط کنونی باید همدیگر را برای خدمت به مردم پشتیبانی و از صرف وقت برای امور جزئی و شخصی پرهیز کنیم.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز به کار مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در این استان اشاره کرد و گفت: این مرکز باید برای ذینفعان معرفی شود و لازم است مدیران واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران نمود عینی خدمات آن را ببینند.

گفتنی است؛ در این ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در شهرستان سلطانیه برگزار شد، مشکلات کشتارگاه‌های طیور استان موردبررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار