مسابقه مجازی محمد(ص)؛ پیامبر انسانیت و منادی رحمت در منطقه چهار

تهران (پانا) - دیبا سعیدی نیا، مدیر پژوهش سرای آفرینش آموزش و پرورش منطقه چهار از برگزاری مسابقه بزرگ مجازی محمد(ص)؛ پیامبر انسانیت و منادی رحمت در منطقه چهار خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه مجازی  محمد(ص)؛  پیامبر انسانیت و منادی رحمت در منطقه چهار

دیبا سعیدی نیا، مدیر پژوهش سرای آفرینش آموزش و پرورش منطقه چهار در گفتگو با پانا گفت: جلوه هایی از مهربانی پیام آور صلح و دوستی، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی(ص) به منظور معرفی ایشان به تمام مردم مسلمان و غیرمسلمان دنیا طی مسابقه ای بزرگ با عنوان "محمد(ص)؛ پیامبر انسانیت و منادی رحمت" توسط دانش آموزان منطقه در قالب مسابقه به نمایش گذاشته می شود.

وی اضافه کرد: پژوهش سرای آفرینش آموزش و پرورش منطقه چهار در راستای گسترش آموزه های دینی و معرفی الگوهای اسلامی ایرانی و تقویت بنیه دینی و مذهبی دانش آموزان و والدین با هدف انس و تألیف عمیق تر با ویژگی های والا و ابعاد شخصیتی پیامبر(ص) و پاسخگویی هوشمندانه به اقدام بی شرمانه و موهن به ساحت مقدس و منور آخرین فرستاده خداوند، پیام آور خوبی ها، محمد مصطفی (ص) همزمان با هفدهم ربیع الاول، ایام روحانی ولادت حضرت رسول (ص) این مسابقه بزرگ را در فضای مجازی برگزار می کند.

وی خاطر نشان کرد: فراخوان مسابقه بین گروه های دانش آموزی معلمان، والدین و عموم برگزار می گردد و علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب: طراحی عکس نوشته به زبان های مختلف (به ویژه به سه زبان فارسی، انگلیسی و فرانسه)، طراحی پوستر، عکس و تصاویر ابتکاری در بیان موضوع، طراحی پروفایل، خلاقیت در نوشتن یک یا چند جمله به زبان ترکیبی فرانسه و فارسی به دانش آموزان فرانسوی یا تمام دنیا، نوشتن نامه یا مقاله به دبیر مجله «شارلی ابدو» در پاریس، پیام تک جمله ای دانش آموز مسلمان ایرانی به دانش آموزان فرانسه و جهان و یا هر نوع اثر خلاقانه ای تعریف و تولید کنند.

سعیدی نیا گفت: شرکت کنندگان آثار خود را با زیر نویس عنوان مسابقه تا نیمه آذر ماه 99 به پژوهش سرای آفرینش ارسال نمایند و بهترین آثار پس از داوری انتخاب و در یک مجموعه گرد آوری شده با هدف معرفی جلوه های خوبی رسول مهربانی، پیام آور انسانیت حضرت محمد مصطفی(ص) به صورت نمادین به مردم مسلمان و غیر مسلمان دنیا اهدا می شود. اطلاعات بیشتر در کانال پژوهش سرای آفرینش در پیام رسان شاد درج شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار