استقبال از «خانه امن» با رمز حاج قاسم

تهران (پانا) - اولین قسمت سریال امنیتی – جاسوسی «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری شب گذشته از شبکه یک پخش شد و با استقبال خوبی از مخاطبان به خصوص در فضای مجازی و توئیتر قرار گرفت .

کد مطلب: ۱۱۳۵۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
استقبال از «خانه امن» با رمز حاج قاسم

محتوای این سریال که به عملیات‌های برون‌مرزی مدافعان امنیت کشور می‌پردازد و همچنین مبارزه با داعش واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت.
یکی از کاربران در توئیتر نوشته است: با دیدن این سریال یقین پیدا کردم آن یک مرتبه‌ای که در اوج حضور داعش به کربلا مشرف شدم و سالم و سلامت برگشتم مدیون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی هستم.
کاربر دیگری با یادی از حاج قاسم سلیمانی نوشته است: امروز با دخترم اولین قسمت سریال خانه امن را دیدم و جگرم برای حاج قاسم سلیمانی سوخت و نفرین کردم که ترامپ را به خاک سیاه بنشانیم و دخترم گفت حتما به خاک سیاه می‌نشانیمش.
کاربر دیگری با اشاره به اینکه امروز امنیت کشور مدیون سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم، نوشت: فصل دوم چنین سریال‌هایی نیز باید ساخته شود و مدت‌ها بود که ما سریال به این خوبی از تلویزیون ندیده بودیم. خداوند حافظ سربازان گمنام امام زمان باشد.
کاربر دیگری با اشاره به اینکه کلیدواژه مهم این سریال قاسم سلیمانی بود، این طور نظرش را به اشتراک گذاشت: آیا امروز وقتش نیست که کمی دست از لجاجت برداریم و قبول کنیم که امثال حاج قاسم‌ها نبودند الان آسایش امروز را نداشتیم.
کاربر دیگری گفته: سریال خانه امن سریال خوبی است و سریال خوب یعنی سریالی که حس خوب به آدم منتقل کند. سریال فاخری که در همین قسمت اول نشان داد امنیت کشور اتفاقی نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار