پویش دانش آموزی یوم الله ۱۳ آبان در کهگیلویه و بویراحمد در بستر برنامه شاد اجرا می شود

یاسوج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد برنامه های یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی و بهره گیری از فضای مجازی در بستر برنامه شاد انجام می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۵۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پویش دانش آموزی یوم الله ۱۳ آبان در کهگیلویه و بویراحمد در بستر برنامه شاد اجرا می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، سید بهاءالدین ملک حسینی گفت: روز ۱۲ آبان زنگ استکبارستیزی و روز دانش آموز به صورت نمادین در یکی از مدارس نواخته و در بستر شاد برای گروه های دانش آموزی سراسر استان برنامه های فرهنگی و هنری اجرا می‌شود.

او افزود: اجرای سرود ۱۳ آبان، معرفی فهرست جنایات ضد بشری آمریکا، معرفی ۱۳ آبان ۵۷ و نهضت انقلابی دانش آموزان و معرفی الگوهای دانش آموز انقلابی از برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان در فضای مجازی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به این که در سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام ۱۳ آبان با یوم الله ۱۳ آبان مصادف شده است معرفی ویژگی‌های امت پیامبر با تاکید بر محور اخلاق ،مهرورزی و حفظ وحدت مسلمین و هر گونه محتوای تصویری از دیگر برنامه ها برای گرامیداشت این روز است.
او بیان کرد: برنامه های ۱۳ آبان با هماهنگی و همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود
ملک حسینی افزود :در فضای مجازی پویش دانش آموزی ۱۳ آبان از طریق شاد اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار