علیار راستگو: محدودیت‌های کرونایی به تبریز هم رسید

تبریز (پانا) _ سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در آذربایجان شرقی از اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۱۰ شهرستان به ویژه مرکز استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
علیار راستگو: محدودیت‌های کرونایی به تبریز هم رسید

به گزارش روابط عمومی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی، علیار راستگو در گفت‌وگوی خبری با اعلام این خبر گفت: با توجه به حاد شدن شیوع کرونا در تعدادی از شهرستان‌های آذربایجان شرقی، از هفته‌ گذشته در شش شهرستان محدودیت‌های جدی اعمال شد، اکنون چهار شهرستان دیگر هم به لیست این شهرستان‌ها افزوده شده‌اند.

وی اضافه کرد: محدودیت‌ها به مدت یک هفته اعمال می‌شوند و تا دو هفته‌ دیگر هم قابل تمدید هستند، این محدودیت‌ها در تبریز در مشاغل گروه سه و چهار و در ۹ شهرستان‌ در گروه‌های دو، سه و چهار اعمال می‌شوند.

وی متذکر شد: محدودیت‌ها از روز سه شنبه و چهارشنبه تشدید می‌شوند، ما راضی به تعطیل شدن فعالیت اصناف نیستیم، اما عدم همکاری و همراهی مردم و پایین بودن درصد استفاده از ماسک از سوی مردم در اماکن خصوصی و عمومی، بازارها به ویژه بازارهای مسقف و مجتمع‌های تجاری که گردش و تهویه‌ی هوا در آن‌ها مفهومی ندارد، باعث شد تا محدودیت‌هایی در نظر گرفته شود.

راستگو تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم از ماسک استفاده کرده و فاصله‌ اجتماعی را حفظ و دست‌هایشان را ضدعفونی کرده و یا با آب و صابون شسته و بهداشت فردی را برای رفع محدودیت‌ها و بهتر شدن شرایط رعایت کنند.

وی با اشاره به ایجاد محدودیت‌های رفت و آمد در برخی مناطق آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در شمال استان (منطقه‌ی آزاد ارس) و از استان اردبیل به سمت آذربایجان شرقی از سمت نوار مرزی محدودیت‌هایی ایجاد شده است.

راستگو خاطرنشان کرد: اکیپ‌هایی بر نحوه‌ی اجرای محدودیت‌ها نظارت خواهند کرد، امیدواریم مردم هم همکاری کنند.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در آذربایجان شرقی در خاتمه گفت: مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار در شهرستان‌های عجبشیر، آذرشهر، بناب، اهر، شبستر، مراغه و چاراویماق، میانه و بناب، حق فعالیت ندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار