بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد:

قتل خواهر زن با ضربات چاقو در وسط خیابان

تهران (پانا) -به‌گفته بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد قادر احمدی خواهر زن سابق خود را در وسط خیابان به قتل رساند.

کد مطلب: ۱۱۳۵۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
قتل خواهر زن با ضربات چاقو در وسط خیابان

به‌گزارش ایسنا، قاضی کاظم میرزایی، درخصوص این حادثه اظهار کرد: این حادثه هولناک صبح روز پنج‌شنبه گذشته در خیابان دریای اول مشهد رخ داد. این حادثه توسط مرد ۵۲ ساله‌ای به نام قادر احمدی معروف به رضا رخ داده است. او متوجه می‌شود که خواهر زن سابق همراه با شوهر و خواهر دیگر قصد خروج از خانه را دارند.

وی افزود: او به بهانه احوال‌پرسی نزد باجناق و خانواده همسر سابق می‌رود، اما در یک لحظه با چاقو ضرباتی بر پیکر باجناق سابق خود فرود می‌آورد و او را به شدت مجروح می‌کند.

میرزایی ادامه داد: این مرد به سرعت به سراغ خواهر زن دیگر خود که لطیفه نام دارد، می‌رود و او را به زمین می‌اندازد. سپس به خواهر زن دیگر حمله و او را با ضربات چاقو به شدت زخمی می‌کند. سپس سوار بر موتورسیکلت از محل فرار می‌کند. مجروحان حادثه به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتقل می‌شوند، اما حال زن ۴۵‌ساله خوب نبوده و به کما می‌رود. صبح روز گذشته این زن به دلیل عوارض ناشی از اصابت چاقو در مرکز درمانی جان می‌سپارد.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به اینکه در جستجوی قاتل هستیم، ادامه داد: علت اصلی قتل را جستجو می‌کنیم و تاکنون توانسته‌ایم سرنخ‌هایی از این مرد پیدا کنیم و به زودی او را دستگیر خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار