مجلس لوایح دولت را در اولویت قرار داده است

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه مجلس گفت مجلس لوایح ارسالی دولت را در اولویت بررسی قرار می‌دهد و در حال حاضر سه لایحه دوفوریتی در نوبت بررسی صحن علنی مجلس قرار دارد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مجلس لوایح دولت را در اولویت قرار داده است

به گزارش روابط عمومی مجلس، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهوری مبنی بر اینکه مجلس به لوایح دولت رسیدگی کند، گفت: دولت 88 لایحه را در دوره قبل به مجلس ارسال کرده بود که همه آن‌ها برای بررسی به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع شده است. همچنین دولت چندین لایحه را در قالب لوایح دو فوریتی به مجلس فرستاده بود، از این رو با وجود آنکه 28 طرح دوفوریتی نمایندگان در نوبت بررسی قرار داشت و اکثراً هم مرتبط با مشکلات روز مردم بود، با این حال ما لوایح دولت را در اولویت بررسی قرار دادیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سه لایحه دوفوریتی در نوبت بررسی صحن علنی قرار دارد، افزود: اگر امروز لایحه‌ای به دست ما برسد، ما همانند لوایح مالیات بر ارزش افزوده و چک، دو روز بعد آن را در دستور کار صحن قرار می‌دهیم، از طرف دیگر لوایح عادی ارسال شده از سوی دولت نیز در شرایط کنونی در دستور کار بررسی کمیسیون‌های تخصصی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار