رییس اداره بهزیستی ملارد:

یکی از وظایف مهم بهزیستی ایجاد توانمندی است

ملارد(پانا)-رییس اداره بهزیستی ملاردبا بیان اینکه یکی از وظایف مهم بهزیستی ایجاد توانمندی است، ازتشکیل گروههای همیار و مشارکت زنان سرپرست خانوار در حوزه اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
یکی از وظایف مهم بهزیستی ایجاد توانمندی است

به گزارش روابط‌عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، خادم ضمن تأکید بر نقش بهزیستی در توانمندسازی افراد با توانایی متفاوت گفت: کمک‌های مقطعی در قالب کمک موردی‌های مالی جهت رفع مشکلات مددجویان و افراد معلول تاثیر بسیار کمتری از ایجاد اشتغال و توانمندسازی این افراد دارد.
خادم با تأکید بر تسهیل پرداخت وام خوداشتغالی توسط بانک‌ها اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۰ پرونده وام خوداشتغالی جهت افراد داری مدرک فنی و حرفه‌ای متعلق به زنان سرپرست خانوار، فرزندان زنان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت در این شهرستان در حال پیگیری می‌باشد.

خادم در پایان گفت: بازگشت فرد معلول به زندگی شغلی و استقلال مادی هدف نهایی بهزیستی است از این رو کارشناسان اشتغال در کنار مددکاران حوزه های اجتماعی و توانبخشی با شناختی که از فرصتهای اشتغال در منطقه دارند سعی می‌کنند جامعه هدف تحت پوشش را جهت جذب در کارخانه‌ها، شرکتها و یا ایجاد اشتغال بصورت مستقل با دریافت تسهیلات خود اشتغالی ترغیب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار