برگزاری مانور اختلال سایبری در آموزش و پرورش ورامین

ورامین(پانا)- مسئول حراست آموزش وپرورش ورامین گفت: این فرآیند به منظور رصد عملکرد فردی افراد در گزینش رویه‌های حل مسئله، در برخورد با یک چالش غیرمترقبه بود .

کد مطلب: ۱۱۳۵۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور اختلال سایبری در آموزش و پرورش ورامین

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، اداره آموزش و پرورش ورامین در چهارمین روز هفته نکوداشت پدافند غیرعامل که با عنوان پدافند سایبری، ملی سازی فضای مجازی در مسیر حکمرانی، سایبری بومی نامگذاری شده است، شاهد برگزاری مانور ابداعی ایجاد اختلال عمدی سایبری بود.
حسین غلامی، که مجری برگزارکننده این مانور بود گفت: این فرآیند به منظور رصد عملکرد فردی افراد در گزینش رویه‌های حل مسئله، در برخورد با یک چالش غیرمترقبه بود که هدف از برگزاری این مانور، سنجش رویکرد عملکرد محوری در حملات سایبری و قطع اینترنت تعیین شده بود که به طور نامحسوس رصد شد.
این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: در این مانور شاهد عملکردهای فرا سازمانی نوینی از برخی همکاران بودیم که با اینترنت شخصی خود به ادامه کار پرداختند تا خدمات رسانی به ارباب رجوع منقطع نگردد. حسین غلامی این عمل داوطلبانه را از جلوه‌های ویژه معلمی نام برد که در این مانور به زیبایی هویدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار