گرامی‌داشت یوم ا...سیزدهم آبان درشرایط کرونایی

اسلامشهر(پانا) - ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت سیزدهم آبان 99 در آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با استفاده از شبکه دانش‌آموزی شاد و در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
گرامی‌داشت یوم ا...سیزدهم آبان درشرایط کرونایی

حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه ستاد گرامی‌داشت یوم ا...سیزدهم آبان اظهار کرد: سیزدهم آبان، یادآور وقایع مهمی از جمله، تبعید امام راحل به ترکیه، روزملی مبارزه با استکبار جهانی با تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز است.

او بیان کرد: امسال روز سیزده آبان با سالگرد میلاد پیامبر اسلام و امام جعفر صادق(ع) تقارن دارد و اهمیت گرامی‌داشت این روز در این است که ما تشدید سیاست کینه توزانه و خصمانه آمریکا، استکبار و صهیونیسم جهانی علیه جمهوری‌اسلامی و در کنار آن هجمه به باورهای دینی جوانان را داریم.

سپس سولماز زارعی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیز در سخنانی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص تعطیلی واحدهای آموزشی بر اثر شیوع کرونا ویروس، ویژه برنامه‌های یوم ا... سیزدهم آبان 99 در آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با استفاده از شبکه دانش‌آموزی شاد و در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

او در ادامه عناوین برنامه‌های یوم ا...سیزدهم آبان 99را شامل مواردی از جمله، معرفی ویژگی‌های امت پیامبر والگو گیری از دانش آموزان انقلابی با معرفی شهید فهمیده، فضا سازی سطح شهر و اداره آموزش و پرورش شهرستان،پویش آمریکا از منطقه باید برود، متن نویسی و نماهنگ با موضوع چرا مرگ بر آمریکا، پیام تصویری به سربازان آمریکایی، نقاشی با موضوع استکبار ستیزی، اینفوگرافی بیانات امام راحل و رهبری و اجرای مسابقه کاریکاتور با مومضوع ترامپ برشمرد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار