جایزه ویژه جشنواره فیلم‌های ورزشی «کنیا» به «جایی برای فرشته‌ها نیست» رسید

تهران (پانا) - پس از موفقیت مستند «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» در جشنواره فیلم‌های ورزشی «کنیا»، فیلم مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» هم برنده‌ی جایزه ویژه بنیاد SAFINAZ این رویداد معتبر فرهنگی- ورزشی قاره‌ی سیاه شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
جایزه ویژه جشنواره فیلم‌های ورزشی «کنیا» به «جایی برای فرشته‌ها نیست» رسید

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در سومین دوره جشنواره فیلم‌های ورزشی «کنیا» که از 8 تا 10 آبان‌ماه 99 در شهر «نایروبی» برگزار شد، فیلم‌ مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» به کارگردانی سام کلانتری و تهیه‌کنندگی حامد شکیبانیا و محسن شاه‌محمد میراب، موفق به کسب جایزه ویژه بنیاد SAFINAZ این جشنواره شد.

«جایی برای فرشته‌ها نیست» مستندی درباره‌ی تیم ملی دختران «اسکیت هاکی» ایران و مشکلات پیچیده‌ی آنان در راه مسابقات آسیایی کره‌جنوبی است که ورزش، بهانه‌ای برای وارد شدن به زندگی این دختران شده است.

به این ترتیب، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با دو مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» و «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند»، موفق به کسب دو جایزه شامل دیپلم افتخار بهترین مستند بلند و جایزه ویژه بنیاد SAFINAZ از سومین جشنواره فیلم‌های ورزشی «کنیا» شد. این جشنواره که از مهمترین جشنواره‌های ورزشی دنیا است، امسال به دلیل شیوع بیماری کووید 19 بصورت آنلاین برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار