15 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در شهر زاهدان پلمب شد

زاهدان (پانا) - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از پلمب 15 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در شهر زاهدان به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
15 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در شهر زاهدان پلمب شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید مهدی طباطبایی اظهار کرد: در راستای حفظ سلامت هموطنان، بازرسان بهداشت محیط شهرستان زاهدان روز گذشته در بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، 15 باب واحد صنفی را به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی پلمب کردند.
وی گفت: از ابتدای بحران کرونا تاکنون، بیش از 100 نفر بازرس سلامت محیط و کار در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، بیش از 54 هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام دادند و 23 هزار 226 کیلو گرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته را کشف و معدوم کرده اند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: در این نظارت ها برای بیش از 400 واحد صنفی اخطاریه صادر و بیش از 260 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی پلمب شده اند.
وی خطاب به شهروندان گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به شماره ارتباطات مردمی کشوری ۱۹۰ و شماره تلفن: ۳۳۲۲۰۴۶۶ اطلاع رسانی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار