برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش لالی در محل فرمانداری

لالی (پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لالی با حضور فرماندار، رئیس و دبیر شورای آموزش و پرورش و اکثریت اعضای شورا در محل فرمانداری برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۳۵۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش لالی در محل فرمانداری

به گزارش پانا ،جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لالی با حضور فرماندار محترم، رئیس و دبیر شورای آموزش و پرورش و اکثریت اعضای شورا با محوریت بزرگداشت سیزده آبان ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، تعیین نرخ شهریه مدارس بزرگسال دولتی و انسداد مبادی بیسوادی برگزار شد .

در ابین نشست احمدی مدیر آموزش و پرورش لالی ابتدا ضمن خوش آمد گویی به اعضای شورا، از فرماندار شهرستان که به نحو شایسته ای در برگزاری جلسات مستمر شورای آموزش و پرورش و نگاه ویژه ای که به این جایگاه دارند تشکر ویژه بعمل آورد و در خصوص گرامی داشت ۱۳ آبان نکاتی را پیرامون‌ تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز و ارج نهادن به این رویداد مهم اشاره کرد.
او در ادامه با اشاره به اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و انسداد مبادی بیسوادی نکاتی تاکید کرد: شناسایی راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و انسداد مبادی بیسوادی نیازمند حمایت و پشتیبانی تمامی مسئولین محلی به ویژه مددکاران اجتمایی ادارات که از نظر بعد روانی بتوانند تاثیر گذار باشند و بازماندگان از تحصیل را به مدارس دعوت کنند.
مازیار احمدی در خصوص شهریه مدارس بزرگسال دولتی نکاتی را بصورت تخصصی بیان کرد: شهریه سال جاری رابا نرخ جدید که توسط اعضای شورا مصوب شده را به مدارس ارسال خواهیم کرد.
در ادامه برنامه گودرز ترکی زاده فرماندار لالی با تبریک پیشاپیش 13 آبان ونکاتی را پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان و به روسای ادارات تاکید کرد که همکاری، حمایت و پشتیبانی لازم را به نحو شایسته ای با آموزش و پرورش داشته باشند.

در پایان این نشست اعضا شورا نقطه نظرات و‌پیشنهادات خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار