تعریف 44 پروژه اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) -  رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان اعلام کرد هر استان مجوز معرفی ۳۰ پروژه برای اقتصاد مقاومتی را دارد که با توجه به پیگیری‌های انجام شده موفق شدیم ۴۴ پروژه را برای این استان تعریف کنیم.

کد مطلب: ۱۱۳۵۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تعریف 44 پروژه اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، مهرداد عرب اول در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با وجود همه گرفتاری‌ها در حوزه بودجه‌ای با پیگیری‌های خوب در این استان و هماهنگی موجود میان مدیران شرایطی فراهم شده که امید را در مردم و مجموعه بخش خصوصی نقش آفرین در حوزه اقتصاد مقاومتی ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: در یک جمع‌بندی کلی پروژه‌های امسال اقتصاد مقاومتی ۱۲ پروژه به بخش کشاورزی و شیلات، ۱۲ پروژه به حوزه زیربنایی و حمل و نقل، ۱۰ پروژه در حوزه آب، چهار پروژه در حوزه صنعت و معدن، سه پروژه در حوزه صنایع دستی و گردشگری، ۲ پروژه حوزه انرژی و یک پروژه در حوزه فناوری است .

عرب اول تصریح کرد: سیستان و بلوچستان جزو چهار استان اول کشور است که تفاهم‌نامه «جهش تولید »در تیر سال جاری مبادله شده و در قالب این تفاهم‌نامه ۳۷ پروژه «جهش تولید» برای استان تعریف شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار