مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

اهمیت رشد کیفیت آموزش همراه با پیشرفت در حیطه تولید‌ محتوا

شهرری(پانا)- جلسه مجموعه معاونت آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با هدف بررسی وضعیت آموزش، مدیریت تربیت و یادگیری در شرایط شیوع بیماری کرونا در سال تحصیلی جدید، با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری و معاون آموزش متوسطه، در سالن وحدت این اداره تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت  رشد کیفیت آموزش همراه با پیشرفت در حیطه تولید‌ محتوا

در این جلسه سیدعلی‌حسینی‌صدیق، معاون آموزش متوسطه و سرپرست معاونت آموزش ابتدایی ناحیه یک شهرری اظهار کرد: امسال یکی از اهداف مهم معاونت آموزش متوسطه ناحیه یک ری، توجه ویژه به اجرای طرح «اطلس آموزشی» است که این طرح مورد تایید و توجه مدیریت این منطقه نیز است.

حسینی‌صدیق در ادامه از همکاری همراه با درایت و صبوری همکاران حوزه آموزش در هر سه مقطع تشکر و قدردانی کرده و خاطرنشان کرد: انسجام و اتحاد مجموعه آموزش در طول این مدت بسیار ارزشمند است و برای همه همکاران مجموعه خود آرزوی موفقیت می‌کنم.
همچنین در ادامه کارشناسان مقاطع مختلف تحصیلی به بیان گزارش آماری از وضعیت مقطع خود در یک نگاه پرداختند و چالش‌های پیش‌‌رو، نقطه نظرات و ایده‌های خود را جهت بهبود وضعیت آموزش و دستیابی به کیفیت مطلوب بیان کردند.

در پایان محسن‌نوروزیان مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، ضمن جمع‌بندی مطالب بیان شده به پاسخ‌گویی به موضوعات طرح‌شده پرداخت و نقطه‌نظرات کارشناسان را قابل تامل و پیگیری دانست و خواستار ادامه این حرکت صحیح و مسئولانه در امر بهبود وضعیت آموزش همراه با پیشرفت در حیطه تولید‌محتوا شد.

وی از تلاش همکاران خود در مجموعه معاونت آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری قدردانی کرد.

موضوعات مطرح شده در این جلسه، ارائه راهکارهایی برای رصد و پیگیری دقیق وضعیت آموزش در مدارس ناحیه یک شهرری بود که با شرکت سرپرست معاون آموزش ابتدایی به همراه کارشناس مسئول و کارشناسان متوسطه دوره‌های ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، گروه‌های آموزشی، سنجش و ارزشیابی در سالن وحدت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری تشکیل شد.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار