رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان :

مرحله استانی جشنواره دانایی توانایی برگزار شد

زنجان (پانا) - مرحله استانی جشنواره دانایی توانایی با حضور بیش از 200 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و معرفی منتخبین انجام شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مرحله استانی جشنواره دانایی توانایی برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت: مرحله استانی چهارمین دوره جشنواره دانایی تونایی با مشارکت بیش از 200 نفر از دانش آموزان منتخب مرحله منطقه ای در بستر فضای مجازی برگزار گردید.

قنبری افزود : در این مرحله از جشنواره که دانش آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه حضور داشتند، تعداد 56 نفز به عنوان منتخب معرفی شدند که در این بین مشارکت دانش آموزان ابتدایی به همراه اولیا با شور و اشتیاق و پیگیری زیادی همراه بود که نشانه علاقمندی و توجه اولیا به فعالیت های حوزه کتاب خوانی در گروه سنی دانش آموزان ابتدایی را نشان می دهد. وی همچنینی تصریح کرد : در حالی که با ورود دانش آموزان به مقاطع بالاتر به جهت درگیری دانش آموزان با فعالیت های آموزشی از اهمیت مطالعه غیر درسی و کتاب های مفید تربیتی کاسته می شود ، امیدواریم با اجرای این جشنواره بتوانیم گامی مهم و تأثیرگذار در افزایش میزان علاقه کودکان و نوجوانان به کتاب و مطالعه برداریم.

قنبری ادامه داد: تعداد 10 نفر از دانش آموزان در گروه متوسطه دوره اول و پایه های دهم و یازدهم در متوسطه دوره دوم به مرحله کشوری جشنواره معرفی شده اند که طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش در هفته کتاب و کتاب خوانی برگزار خواهد شد و افراد منتخب می بایست علاوه بر کتاب های منتخب مراحل پایین تر سه عنوان کتاب دیگر بر حسب علاقه خودشان برای حضور در این مرحله مطالعه و آمادگی داشته باشند.

اسامی منتخبین جهت حضور در مسابقات کشوری به شرح زیر است:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار