با هدف تبیین طرح ها و برنامه های اداره مشاوره؛

جلسه ویدئو کنفرانس اداره مشاوره با کارشناسان مشاوره مناطق و نواحی برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه ویدئو کنفرانس اداره مشاوره با کارشناسان مشاوره مناطق با موضوع تبیین طرح ها و برنامه های اداره مشاوره (آزمون های غربالگری، طرح پیام مشاور، طرح همدل، طرح صدای مشاور و...) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ویدئو کنفرانس اداره مشاوره با کارشناسان مشاوره مناطق و نواحی برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، مهدی نیکخواه رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی دراین جلسه، از زحمات و تلاشهای کارشناسان، اعضای مراکز و هسته های مشاوره و مشاوران مدارس تقدیر نمود.

وی بر اجرای دستورالعمل وزارتی بسته ویژه ارتقای خدما ت مشاوره ای در شرایط کرونا و نیز اجرای طرح های پیام مشاور، همدل و صدای مشاور در مدارس و مراکز و هسته های مشاوره تاکید نمود و هدف اجرای این طرح ها راشناخت سریع وبهنگام نیازها و مشکلات آموزشی و تربیتی دانش آموزان، تشخیص و انجام مداخلات موثر وارائه خدمات تخصصی روانشناختی حمایتی و درمانی به دانش آموزان و خانواده ها و جلب مشارکت والدین در فرآیند فعالیتهای پرورشی و روانشناختی دانست.

نیکخواه اظهار داشت: تعامل مستمر مشاوران بادانش آموزان و والدین و حمایت های خوب مدیران موجب تسهیل گری در اجرای طرح ها و برنامه های مشاوره ای خواهد شد و در همین راستا تشکیل گروه مشاوران استان جهت سمت و سو دادن و وحدت رویه در اجرای فعالیتهای مدارس در شبکه شاد را تاثیر گذار معرفی کرد.

در ادامه جلسه اباذر سعادتی رئیس مرکز مشاوره آزمون های غربالگری مربوط به طرح نماد و نحوه اجرای آنها را تبیین و از کارشناسان در خواست نمود دانش آموزان ارجاعی به مراکز و هسته های مشاوره را از طریق سامانه ملی نماد و پورتال همگام ثبت و معرفی کنند.

در پایان جلسه پرسش و پاسخ کارشناسان مشاوره و اداره مشاوره انجام شد و همکاران نظرات خود را طرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار