رییس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش استان زنجان خبر داد:

توزیع مرحله دوم تجهیزات کارگاهی هنرستان ها

زنجان (پانا) - در این مرحله بخشی از تجهیزات مورد نیاز رشته های زمینه صنعت که از محل اعتبارات 2 درصد گاز با همکاری اداره کل نوسازی استان خریداری شده ، جهت توزیع هنرستانی به مناطق تابعه تحویل شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
توزیع مرحله دوم تجهیزات کارگاهی هنرستان ها

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حمید اخوان رییس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش در دومین مرحله از توزیع تجهیزات کارگاهی هنرستان ها، بر اهمیت تجهیزات کارگاهی استاندارد در امر یادگیری با کیفیت آموزش های هنرستانی تاکید کرد.

وی ضمن تشکر از حمایت و پیگیری های مدیرکل آموزش وپرورش استان و مدیر کل نوسازی مدارس در امر تأمین تجهیزات کارگاهی هنرستانها و با بیان این که مرحله اول توزیع این تجهیزات در شهریورماه سالجاری بین هنرستان های استان انجام شده، اظهار داشت: در این مرحله بخشی از تجهیزات مورد نیاز رشته های زمینه صنعت که از محل اعتبارات 2 درصد گاز با همکاری اداره کل نوسازی استان خریداری شده، جهت توزیع هنرستانی به مناطق تابعه تحویل شد.

اخوان با ذکر این مطلب که اولویت های خرید و توزیع تجهیزات، رشته محل های جدید، اولویت بندی بین شاخه ای و همچنین تغییر محتوای کتب و استانداردسازی کارگاه ها بوده، تصریح کرد: بخش دیگری از تجهیزات مربوط به قراردادهای ایران-ساخت در حال پیگیری می باشد که امیدواریم با تلاش همکاران اداره کل نوسازی مدارس طی هفته های آتی مراحل اداری توزیع این اقلام نیز صورت انجام گیرد.

وی با اشاره به استفاده بهینه از تجهیزات کارگاهی موجود، جابجایی تجهیزات مازاد هنرستانها و مناطق را یکی از سیاست های استان اعلام و گفت: در این راستا تجهیزات خوبی بین هنرستانهای مناطق جابه جا شده است.

رییس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش استان در پایان با تاکید براینکه تامین تجهیزات کارگاهی هنرستانها از اولویت اصلی اداره کل می باشد، ازتخصیص اعتبارات استانی حوزه آموزش های فنی وحرفه ای و کاردانش در سال تحصیلی1400- 1399 به تامین تجهیزات کارگاهی هنرستانها خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار