مشارکت ۳/۵ میلیاردی خیرین شهر تهران در پویش ایران همدل

تهران (پانا)- مدیر بهزیستی شهر تهران گفت خیرین نوعدوست شهر تهران با اهدای اقلام غیر نقدی به ارزش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در پویش ایران همدل با بهزیستی شهر تهران همراهی کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت ۳/۵ میلیاردی خیرین شهر تهران در پویش ایران همدل

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهر تهران، سید سعید آرام با اعلام این خبر گفت: خیرین نوعدوست شهر تهران با اهدای اقلام غیر نقدی به ارزش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در پویش ایران همدل با بهزیستی شهر تهران همراهی کردند.

مدیر بهزیستی شهر تهران با اشاره به شعار پویش ایران همدل افزود: این پویش با شعار از یکدیگر گره‌گشایی کنیم از عید سعید غدیرخم تا پایان ماه صفر با هدف جمع‌آوری کمک‌های معیشتی، بسته‌های لوازم بهداشتی، تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان جامعه هدف سازمان بهزیستی به اجرا درآمد.

به گفته وی، سبد کالا ( ارزاق ) به تعداد ۸۱۳۲ بسته و ارزش هر بسته به مبلغ ۳۷۰ هزار تومان بین جامعه هدف سازمان بهزیستی شامل خانواده‌های دارای معلول، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و خیابان و... توزیع شد.

آرام یادآور شد: همزمان با بازگشایی مدارس نیز ۱۷۰۲ بسته لوازم التحریر و با ارزش هر بسته ۱۸۰ هزار تومان در بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان به همت خیران توزیع شد.

مدیر بهزیستی شهر تهران افزود: در این پویش، خیرین با تهیه تعداد ۲۶۳۵ بسته لوازم بهداشتی با ارزش هر بسته ۱۱۰ هزار تومان برای توزیع میان جامعه هدف بهزیستی سهیم شدند.

گفتنی است کمکهای غیر نقدی از طریق موسسات خیریه، کلینیک های تابعه، مراکز دولتی و غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی شهر تهران با بهره مندی از مشارکت ارزشمند خیرین در میان جامعه هدف توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار