حسن بشیر خبر داد؛

سومین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی افتتاح می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی از برگزاری افتتاحیه این رویداد در ۱۷ آبان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
سومین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی افتتاح می‌شود

به گزارش مهر، حسن بشیر رئیس سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی از برگزاری افتتاحیه این رویداد در ۱۷ آبان خبر داد و با تاکید بر اینکه امروزه ضرورت و اهمیت سواد رسانه‌ای بر کسی پوشیده نیست، گفت: شهروندان هزاره سوم برای زیست بهتر در جامعه شبکه ای راهی جز ارتقای مهارت و دانش سواد رسانه‌ای خود ندارند.

وی با تاکید بر اینکه این‌همایش به شکل مجازی برگزار می‌شود، گفت: کرونا و شرایط مترتب از آن سبب شد همایش همان ابتدای شیوع این ویروس، موضوع «کرونا» را به عنوان یکی از محورهای همایش اعلام کرده و از پژوهشگران بخواهد در زمینه این موضوع جدید به تجربه نگاری، تولید دانش و ادبیات مناسب داشته باشند که این محور با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

رئیس همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی ادامه داد: همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی از پتانسیل‌های موجود دانشگاه و پژوهشگاه‌ها برای کمک به غنای محتوایی و دانشی این رویداد بهره برده است. رویداد پیش رو با پنج پنل تخصصی با عنوان‌های «بومی‌سازی ادبیات و سواد رسانه‌ای»، «نسبت حکمرانی نوین و سواد رسانه‌ای»، «مردمی سازی سواد رسانه‌ای»، «کاربردی سازی سواد اطلاعاتی و «کرونا و سواد رسانه ای» و «کارگزاران و سواد رسانه‌ای» و «سواد رسانه‌ای و فعالیت رسانه ها» از ۱۷ آبان روزهای زوج ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار خواهد شد.

بشیر با بیان اینکه اختتامیه سومین همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی ۲۷ آبان ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند افتتاحیه، پنل‌های تخصصی و اختتامیه این رویداد را از طریق لینک https://vc.isu.ac.ir/ch/milconf به صورت آنلاین دنبال کنند. اطلاعات مربوط به همایش هم از طریق سایت این رویداد به نشانی milconf.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان گفت: کتاب مقالات این همایش نیز منتشر خواهد شد. همچنین این‌همایش از درجه علمی ISC برخوردار است و توسط دانشگاه امام صادق(ع) و مشارکت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار