آیین افتتاحیه پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان( کوچ) برگزار شد

بوشهر(پانا)_ آیین افتتاحیه پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان و تغییر سبک زندگی فعال و سالم (کوچ) با حضور مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش و معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در مدرسه شهید مصطفی خمینی(ره) بندر بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان( کوچ) برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، در این آیین، مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت ورزشی وزارت آموزش و پرورش که از طریق کانال شاد معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان به طور زنده در برنامه شرکت داشت، با قدردانی از تلاش های معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در اجرای طرح کوچ گفت: انسجام و هماهنگی درون سازمانی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های نهادهای برون سازمانی برای اجرای موفق این پروژه ضروری است.

محمد جعفری با بیان اینکه پروژه کوچ با سلامتی و نشاط دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور، ارتباط مستقیم دارد، عنوان کرد: همکاران و کارشناسان متخصص تربیت بدنی با تمام توان در اجرای تمام مراحل این طرح از ارزیابی اولیه، بحث مداخله، مشاوره و ارزیابی نهایی مشارکت فعال داشته باشند.

وی افزود: در شرایط خاص ناشی از کرونا در کشور و عدم حضور دانش آموزان در مدارس، خانواده ها در اجرای این پروژه سلامت محور همکاری لازم داشته باشند.

همچنین معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهردر این آیین گفت: پروژه کوچ به عنوان پروژه بسیار مهم برای کنترل وزن و چاقی دانش آموزان و کوچ از شرایط بی تحرکی به سمت زندگی با تحرک بیشتر و نیز کوچ از تغذیه ناسالم به سوی تغذیه سالم است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار