فرماندار اسلامشهر:

ضرورت اختصاص اعتبار مناسب جهت تکمیل پروژه‌های مهم و زیربنایی اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی چرخ احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی در سطح استان‌تهران و کشور همچنان درحرکت است.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اختصاص اعتبار مناسب جهت تکمیل پروژه‌های مهم و زیربنایی  اسلامشهر

عبدالرضا چراغعلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در حاشیه بازدید از پروژه تونل متروی اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: از تمامی راهکارهای قانونی برای کمک به این‌ پروژه مهم که رفاه بیشتری برای مردم اسلامشهر به دنبال دارد استفاده خواهیم‌کرد.

او با بیان اینکه با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی چرخ احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی در سطح استان‌تهران و کشور همچنان در حرکت است، افزود: باید اخبار مربوط به این پروژه‌های امید بخش به اطلاع همگان برسد.

سپس در ادامه مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد: تا امروز با تلاش‌های صورت گرفته هیچ تاخیر و یا توقفی در عملیات اجرایی مترو صورت نگرفته و با این حال امیدواریم در لایحه بودجه سال آینده کشور اعتبار مناسبی به این پروژه مهم و زیربنایی اختصاص یابد.
او با بیان اینکه مدیریت مشارکتی، هماهنگ و همراه در شهرستان اسلامشهر موجب پیشرفت بسیاری از پروژه های عمرانی شده گفت: از نمایندگان دوره قبلی و فعلی مجلس شورای اسلامی بواسطه حمایت‌هایی که از این پروژه ملی داشته و دارند قدردانی می کنم.

فرماندار اسلامشهر خواستار حمایت ویژه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از پروژه متروی اسلامشهر و تسریع و سرعت عمل در اموراتی که به تامین اعتبار این پروژه کمک می کند، شد.

مرسلپور افزود: امیدواریم پروژه‌های دیگر شهرستان از جمله قطار شهری پرند، تهران که در اسلامشهر نیز ایستگاه خواهد داشت و بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهرستان با حمایت‌های ویژه استانداری تهران در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار