مراسم زنگ نماز در بستر فضای مجازی (شاد)در ناحیه دو شهر ری

شهر ری(پانا) - همزمان با نماز ظهر مصادف با سالروز شهادت اولین شهید محراب آیت ا... قاضی طباطبایی پیام نماز یزدان پناه معاون مدیرکل به دانش آموزان ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم زنگ نماز در بستر فضای مجازی (شاد)در ناحیه دو شهر ری

علی یزدان‌پناه،دراین مراسم گفت: نماز ستون دین است و هر برکتی در زندگی انسانهاهست از اقامه نماز است.
او در ادامه با بیان این که شیوه‌های دعوت به نماز شامل چهار دوره رفتارسازی، عادت‌سازی، تثبیت و تعمیق است، افزود: در برخی خانواده‌های مذهبی کودکان از همان ابتدا و به تقلید پدر ومادر نماز خوان هستند ولی متاسفانه عده‌ای در دوره نوجوانی و جوانی چون جواب منطقی و قانع کننده ای برای نماز خواندن نمی‌گیرند کم کم از نماز فاصله می گیرند.
مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری بدنی تصریح کرد: مدرسه و خانواده اگر جواب قانع کننده ای برای فلسفه نماز بیان نکنند در ذهنیت دانش آموز تضاد ایجاد می‌شود و بنابراین مدرسه و خانواده نقش مهمی در این راستا برعهده دارند.
یزدان‌پناه در خصوص اهمیت نماز گفت: نماز چهره دین است و گفت و گو بنده با خدا و تاکید دین در این است که نماز خواندن توام با آگاهی باشد و خیلی مهم است که تمامی معلمان در کلاس درس ده دقیقه‌ای برای دانش‌آموزان در خصوص فلسفه نماز و اهمیت آن صحبت کنند و به سوالات دانش‌آموزان جواب دهند.
اوبیان کرد: با توجه به فضای بجود آمده (کرونا)در حال حاضر از معلمان واولیاء دانش آموزان، انتظار داریم برای تربیت اسلامی بچه‌ها بکوشند چرا که این کار مهم فقط و به تنهایی از عهده مربی پرورشی برنمی‌آید.

خبرنگار:جواد تلطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار