بازدید سرپرست معاونت بهره برداری از مسیر اتوبوسها ی تندرو تبریز

تبریز(پانا) - به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در این بازدید علیون از مسیر اتوبوسهای تندرو از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مسیرها قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۳۵۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرپرست معاونت  بهره برداری از مسیر اتوبوسها ی  تندرو  تبریز

وی همچنین بر لزوم توجه به مشکلات مسیرها و ارائه راهکارهای لازم در جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان ، استمرار در نظافت ایستگاهها و سایه بانها در جهت مقابله با بیماری کرونا تا کید کرد .
علیون از برنامه ریزی حوزه معاونت بهره برداری اتوبوسرانی جهت خدمات دهی منظم تر و با تمامی امکانات به شهروندان خبر داد و تصریح کرد: بکارگیری موثر کارکنان اجرایی شاغل در مناطق اتوبوسرانی اعم از رانندگان زحمتکش، تعرفه زنان، بازرسین و مسئولین مناطق و استفاده از توان و ظرفیت منابع انسانی جهت رفع ایرادات و نواقص اتوبوسرانی در حوزه های تاسیسات ایستگاهها، سایه بانها، کیوسکها و امکانات رفاهی مربوط به اتوبوسرانی در سطح شهر ، خدمات دهی در مسیرها و نیز ایجاد نظم و انضباط بیشتر در خدمات و انجام وظایف از مهمترین شاخص های فعالیت حوزه اجرایی خواهد بود.
سرپرست معاونت بهره برداری همچنین از تداوم نظافت و ضدعفونی اتوبوسها و ایستگاهها در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: از مسافرین محترم نیز تقاضا داریم حتما در هنگام استفاده از اتوبوس بمنظور حفظ سلامتی خود و دیگر شهروندان رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را مدنظر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار