پیام تسلیت رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به همتای ترکیه‌ای

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اسماعیل نجار در پیامی با تسلیت جان باختن تعدادی از شهروندان ترکیه و مصدوم شدن برخی دیگر در حادثه زمین لرزه ازمیر، آمادگی ایران را برای اعزام نیروهای تخصصی، امدادی و درمانی به محل حادثه برای خدمات رسانی به زلزله زدگان اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به همتای ترکیه‌ای

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اسماعیل نجار معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با صدور پیامی خطاب به همت گل اوغلو رئیس سازمان مدیریت بلایا و شرایط اضطراری ترکیه، آورده است: حادثه مصیبت بار زلزله شهر ازمیرکه موجب جان باختن و آسیب دیدن جمعی از شهروندان گردیده را حضور جنابعالی، دولت و ملت دوست ترکیه، صمیمانه تسلیت عرض می نمایم.

متن کامل پیام نجار به همتای ترکیه ای خود به این شرح است:

حادثه مصیبت بار زلزله شهر ازمیرکه موجب جان باختن و آسیب دیدن جمعی از شهروندان گردیده را حضور جنابعالی، دولت و ملت دوست ترکیه، صمیمانه تسلیت عرض می نمایم.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با همه داغداران و آسیب دیدگان این حادثه، از خداوند متعال برای درگذشتگان، غفران و رحمت الهی، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارم.

همچنین در ایام ولادت رسول اکرم (ص) که نماد وحدت و برادری مسلمانان جهان است، اعلام می نمایم نیروهای تخصصی، امدادی و درمانی جمهوری اسلامی ایران آمادگی اعزام به محل حادثه برای ارایه خدمت را دارند.

اسماعیل نجار

معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران جمهوری اسلامی ایران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار