مسئول فرهنگی هنری آموزش و پرورش ملارد:

برنامه‌های روز دانش‌آموز با تنوع زیاد و در فضای مجازی صورت می‌گیرد

ملارد(پانا)- مسئول فرهنگی هنری آموزش و پرورش ملارد از برگزاری مراسم روز دانش‌آموز و ویژه‌برنامه‌های متنوع بصورت مجازی برای دانش‌آموزان خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های روز دانش‌آموز با تنوع زیاد و در فضای مجازی صورت می‌گیرد

روز دانش‌آموز در ایران مصادف با ۱۳ آبان هر سال است. علت نامگذاری این روز، واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی است که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی در صبح روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در محوطه دانشگاه تهران جمع شده بودند. به منظور گرامی‌داشت این روز، ۱۳ آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز دانش‌آموز نامگذاری شده است. به همین دلیل، به سراغ مسئول واحد فرهنگی- هنری آموزش و پرورش ملارد، سجاد حسین‌زاده رفتیم و در مورد برنامه‌های این هفته جویا شدیم.

حسین زاده به پانا گفت: ما هرساله راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان را در کنار مسابقات فرهنگی و هنری و برنامه‌های دیگر داشتیم اما امسال با توجه به تعطیلی مدارس و شرایط کرونا، برنامه‌ها در فضای مجازی انجام می‌شود.

از حسین زاده در مورد برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام سوال کردیم. او گفت: طبق هماهنگی معاونت پرورشی و تربیت بدنی با واحد بسیج، برنامه‌هایی که به این مناسبت انجام می‌شود شامل: پویش آمریکا باید از منطقه برود در قالب متن، شعر و کاریکاتور، چرا مرگ بر آمریکا می‌گوییم در قالب متن ادبی و انشاء، بیانات مقام معظم رهبری در قالب اینفوگرافی، پویش همه با هم مرگ بر آمریکا برای همکاران و دانش‌آموزان همراه با خانواده که در فضای آزاد مانند حیاط یا پشت‌بام و در قالب فعالیت‌های متنوع با شعار مرگ بر آمریکا و ارسال در قالب فیلم، ثبت‌نام گروه‌های سرود دانش‌آموزی توسط واحد بسیج دانش‌آموزی تحت عنوان مسابقات سرود نغمه عشق، قرائت بیانیه ضدآمریکایی مجامع علویون و فاطمیون و ارسال فیلم، امضای طومار مجازی دانش‌آموزی در سایت www.20.ir، تولید محتواهای دانش‌آموزی متنوع با محتوای عکس، فیلم، کلیپ، پادکست و ...، دکلمه خوانی زندگی‌نامه شهید و وصیت‌نامه شهید در قالب پادکست با فضاسازی مطلوب و تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری و قرآنی است.

حسین زاده افزود: همچنین برنامه‌های اختیاری نظیر کوهنوردی دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی، مسابقات دارت در حیاط اداره آموزش و پرورش ملارد و راهپیمایی نمادین همکاران اداری بصورت حرکت با خودروهای شخصی از دفتر امام جمعه ملارد به گلزار شهدا و برگشت در همین مسیر، در روز دانش‌آموز در نظر گرفته شده ‌است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار