لازمه کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای فرهنگ اجتماعی، آموزش درست در مدارس است

کلات(پانا)- مدیر آموزش و پرورش کلات به همراه جمعی از پرسنل اداری این مدیریت با فرماندهی نیروی انتظامی کلات دیدار و گفت و گو کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۵۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
لازمه کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای فرهنگ اجتماعی، آموزش درست در مدارس است

رمضان پروانه در این دیدار ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج دانش آموزی و تبریک انتصاب سرهنگ حیدر بیگی‌ به فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، لازمه کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای فرهنگ اجتماعی را آموزش درست در مدارس دانست و بیان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت کلات آمادگی‌کامل را دارد تا در کنار مجموعه نیروی انتظامی ماموریت های مشترکی که‌هر دو نهاد بر عهده دارند را تمام و کمال به سر انجام برساند.

وی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش جرم در شهرستان ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و همراهی ضمن جلب رضایت خداوند جامعه ای سالم و عاری از هرگونه خشونت و شهروندان قانون مدار داشته باشیم.

علی حیدربیگی، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نیز در این دیدار ضمن تبریک ایام و عرض خداقوت، از دغدغه مندی مجموعه آموزش و پرورش و در راس آن مدیریت این دستگاه نسبت به موضوع آسیب های اجتماعی تشکر کرد و اظهار کرد: همه ما می دانیم برای برقراری امنیت نیازمند همکاری سایر نهادها هستیم و آموزش و پرورش به عنوان دستگاه متولی نقش پررنگی در جلوگیری از آسیب های اجتماعی دارد، چرا که هر فرد قبل از ورود به جامعه باید از مدارس عبور کند.

وی در این دیدار ضمن تاکید بر همکاری همه جانبه با دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان بیان کرد: امیدواریم در کنار هم بتوانیم با تربیت یک فرد سالم، قانونمند و قانون مدار، جامعه ای سالم داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار