مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت:

اتحاد‌ و‌ همبستگی حول کلمه توحید تشکیل‌دهنده آرمان وحدت اسلامی است

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با صدور پیامی فرارسیدن هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) را تبریک گفت و توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اتحاد‌ و‌ همبستگی حول کلمه توحید تشکیل‌دهنده آرمان وحدت اسلامی است

محسن‌نوروزیان، مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با صدور پیامی فرارسیدن هفته وحدت و فرا‌رسیدن سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) را تبریک گفت و توهین‌های رذیلانه و مکرر رییس جمهوری فرانسه (مکرون) به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد. در متن پیام تبریک محسن‌نوروزیان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَالَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَآمَنُوا بِمَا نُزِّلَ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَهُوَ الْحَقُّ مِن رَّبِّهِمْ ۙ كَفَّرَ عَنْهُمْ سَيِّئَاتِهِمْ وَأَصْلَحَ بَالَهُمْ»

اسلام عزیز به عنوان آخرین و کامل‌ترین دین آسمانی برای هدایت و رساندن انسان‌ها به کمال و سعادت و رهایی آنان از گمراهی و نادانی و در بردارنده بهترین آموزه‌ها برای زندگی همراه با پاکی و نشاط و سلامت، به امر خدای سبحان تبارک و تعالی توسط خاتم انبیای الهی حضرت محمد‌مصطفی(ص) ابلاغ شد و نوید‌بخش طلوع خورشید، صلح و امنیت و تعالی اخلاق و معنویت شد. مشرکان و اشراف مکه از آغاز رسالت برآن شدند تا نور خدا را خاموش کرده و نگذارند کلمه «لا اله الا الله محمد رسول الله» به گوش جهانیان برسد و در این راه از هیچ دسیسه و فتنه‌ای فرو‌گذار نکردند؛ امروز نیز شاهدیم که دشمنان توحید و عدالت و سردمداران شرک و بی‌عدالتی برای سلطه بر مسلمانان و دستیابی به اهداف شوم و شرارت‌بار خود چه فتنه‌ها و آشوب‌ها که به راه نمی‌اندازند و چگونه با ترویج جاهلیت مدرن و با استفاده از حربه فرقه‌گرایی درصدد ایجاد شکاف در امت‌ واحده اسلام هستند و زمینه را برای برادرکشی فراهم نموده تا از گسترش اسلام ناب محمدی(ص) ممانعت کنند. آنچه امروز در بین پیروان مذاهب اسلامی بنا به رهنمود ولى امر مسلمین باید مورد توجه قرار گیرد، اتحاد و همبستگی حول کلمه توحید و تمسک به مشترکاتی چون کتاب واحد، پیامبر واحد، قبله واحد و مودت اهل بیت(علیهم السلام) در راستای تشکیل «امت واحده اسلامی» است. اینک که به فضل‌الهی نفس فتنه‌گران به شماره افتاده و عرصه بر آنان تنگ شده است، جا دارد همگان حصار تعصب‌های فرقه‌ای را درهم شکسته و بر مواضع و دیدگاه‌های مشترک تأکید و اصرار ورزند. آموزش و پرورش به عنوان پایگاه نشر معارف غنی اسلام و مکتب اهل‌بیت به دانش‌آموزان، خانواده‌ها و فرهنگیان، ضمن گرامی‌داشت میلاد پیامبر رحمت و مهربانی و سلاله آن بزرگوار، حضرت امام جعفرصادق(ع)، تعهد و پایبندی خویش را به آرمان وحدت مسلمانان اعلام کرده و همگان را به پیروی از این میراث ماندگار امام خمینی(ره) و سیره عالمان و اندیشمندان جهان اسلام بر اساس اصول ذیل دعوت می‌ کند:

1. معرفی و ترویج اسلام ناب محمدی یا اسلام نبوی در برابر اسلام آمریکایی و اسلام انگلیسی یا اسلام اموی با الهام از آیه شریفه : « وَالَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَآمَنُوا بِمَا نُزِّلَ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَهُوَ الْحَقُّ مِن رَّبِّهِمْ ۙ كَفَّرَ عَنْهُمْ سَيِّئَاتِهِمْ وَأَصْلَحَ بَالَهُمْ» سوره محمد(ص) آیه2 (و آنان که گرویدند و نیکوکار شدند و به قرآنی که بر محمّد (صلی اللّه علیه و آله و سلم) نازل‌شد که البته بر حق و از جانب خدایشان بود ایمان آوردند خدا از گناهانشان درگذشت و امر (دنیا و دین) آنها را اصلاح فرمود.

2. توجه به دشمن مشترک جامعه بزرگ اسلامی، بر اساس آیه شریفه: «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا » سوره مائده آیه 82 (هر آینه دشمن‌ترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود و مشرکان را خواهی یافت)

3. معرفی اندیشه و سیره ائمه هدى(علیهم السلام) در هم‌زیستی با اهل‌سنت براساس فرموده امام‌رضا(ع): «فَإِنَّ النَّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحَاسِنَ کَلَامِنَا لَاتَّبَعُونَا» بحار ج 2 ص 30 (مردم اگر حُسن و حقایق کلام ما را بدانند قطعا از ما پیروی خواهند کرد)

4. زمینه‌سازی هم‌گرایی و هم‌افزایی پیروان مذاهب ‌اسلامی با تأ کید بر آیه شریفه: «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ وَ اتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ» سوره حجرات آیه 10 (به حقیقت مؤمنان همه برادر یکدیگرند پس همیشه بین برادران ایمانی خود صلح دهید و خداترس و پرهیزکار باشید، باشد که مورد لطف و رحمت الهی گردید)

5. حرکت در جهت وحدت‌کلمه امت اسلامی مبتنی بر آیه شریفه : «وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا» سوره آل عمران آیه 103(و همگی به رشته (دین) خدا چنگ زده و به راههای متفرّق نروید)

در ادامه این اطلاعیه آمده است: پرده‌دری و توهین به دین مبین اسلام و خاتم انبیاء، در حالی صورت می‌گیرد که این دین الهی، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است و وظیفه همه آزادی‌خواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان با سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های رقت‌بار که با بازیچه قرار دادن آزادی بیان توسط سفاکان روزگار صورت می‌گیرد مقابله کنند و توهین‌های رذیلانه و مکرر رییس جمهوری فرانسه (مکرون) به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در واقع یک جریان خاص است که پرده از نیات اسلام ستیزان صهیونیستی و سردمداران آن بر‌می‌دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار