فعالیت مدارس برخی مناطق استان چهارمحال و بختیاری کاملا غیرحضوری شد

شهرکرد(پانا) - براساس مصوبات جلسه مشترک ستاد مبارزه با کرونا, ستاد بحران و شورای اداری استان فعالیت آموزشی مدارس استان از امروز تا اطلاع ثانوی بصورت کاملاً مجازی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۳۴۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت مدارس برخی مناطق استان چهارمحال و بختیاری کاملا غیرحضوری شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری؛ پیرو مصوبات جلسه مشترک ستاد مبارزه با کرونا، ستاد بحران و شورای اداری استان مورخ 8 آبان ماه 99، کلیه فعالیتهای آموزشی مدارس (برای معلمان و دانش آموزان) در شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان، خانمیرزا، فارسان، بن، سامان و مناطق گندمان، بلداجی، فلارد و لاران تا اطلاع ثانوی به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی انجام خواهد شد.

همچنین این پایگاه خبری تذکرات مهمی جهت مدیران و عوامل اجرایی آموزشگاه های شهرستان ها و مناطق مذکور منتشر کرده است:

۱- نظارت مستقیم و مستمر بر فرآیند آموزش مجازی توسط همکاران محترم آموزشی و دانش آموزان مدارس، بر عهده مدیر محترم آموزشگاه است.

۲- مشاهده مستمر کارتابل آموزشگاه و پاسخگویی به بخشنامه های اداری ارسالی از طرف وزارت متبوع، اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره شهرستان/ منطقه در موعد مقرر مورد انتظار است.

۳- برنامه ریزی مناسب در راستای حفاظت فیزیکی از مدارس و جلوگیری از هدررفت حامل های انرژی بر عهده مدیر محترم آموزشگاه است.

۴ - برنامه ریزی جهت حضور عوامل اجرایی در مدرسه جهت پاسخگویی به ارباب رجوع (بخصوص برای دانش آموزان پذیرفته شده در کنکور سراسری و مشمولان حوزه نظام وظیفه و ...) بر عهده مدیر محترم آموزشگاه است.

۵ - برای مدارس با جمعیت زیر ۱۰ نفر و مدارسی که در آن روستا زیر ساخت استفاده از فضای مجازی و شبکه شاد وجود نداشته و معلمان بومی بوده و یا بیتوته می کنند، آموزش به صورت حضوری انجام می شود.

۶ - برنامه ریزی جهت برنامه شیفت بندی حضور عوامل اجرایی مدارس، جهت انجام امور فوق بر عهده مدیر آموزشگاه است.

تاکید می شود شرایط حاضر به معنای تعطیلی فرآیند آموزش نبوده و فعالیت های آموزشی از طریق فضای مجازی ادامه دارد.

در شهرستان های کوهرنگ، کیار، اردل و مناطق میانکوه و عشایر، فعالیت مدارس کما فی السابق به صورت حضوری انجام می شود.

شایان ذکر است شرایط مذکور تا اطلاع ثانوی برقرار بوده و هرگونه تصمیم جدید در این زمینه، از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش استان به اطلاع عموم خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار