مدیر دانش آموزی استان کردستان خبر داد:

درخشش آثار دانش‌آموز و معلمان بانه‌ای در جشنواره سعدی

سنندج(پانا)- در نخستین جشنواره بین‌المللی علمی، ادبی و هنری سعدی، دانش آموزان و معلمان بانه ای موفق به کسب رتبه های برگزیده کشوری شدند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش آثار دانش‌آموز و معلمان بانه‌ای در جشنواره سعدی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، نخستین جشنواره بین‌المللی علمی، ادبی و هنری سعدی با هدف کشف و تربیت و رشد استعداد‌های نهان کودکان، نوجوانان و جوانان، 28 مهرماه سال جاری برگزار شد.

این جشنواره در 3 بخش علمی، ادبی و هنری ویژه چهار گروه سنی کودک و نوجوان، دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه، عموم مردم برگزار و طی آن یک دانش‌آموز و 3 معلم بانه‌ای موفق به کسب رتبه‌ی برگزیده جشنواره شدند.

در این جشنواره "آرسام نصرالله‌پور" دانش‌آموز پایه چهارم دبستان اندیشه نو در بخش نقاشی دانش آموزان مقطع ابتدایی موفق به کسب رتبه برگزیده شد.

همچنین سه تن از معلمان بانه‌ای؛ سامان صالحیان و بهنام رسولی، به همراه آرزو مهران، در بخش مقالات علمی پژوهشی، با مقاله‌ی بررسی میزان ضرورت و تعیین سطح عملکرد دانش آموزان پایه پنجم در مولفه‌های شایستگی عمومی برنامه درسی دوره ابتدایی از دیدگاه آموزگاران پایه پنجم ابتدایی شهر بانه در گروه معلمان و اساتید، به عنوان اثر برگزیده جشنواره انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار