با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز؛

۴ پروژه ورزش دانش آموزی در رشته های توپی، رزمی، تیراندازی و بدنسازی به بهره برداری رسید

کرج (پانا)- با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ۴ پروژه ورزش دانش آموزی در رشته های توپی، رزمی، تیراندازی و بدنسازی در ناحیه یک کرج به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۳۴۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
۴ پروژه ورزش دانش آموزی در رشته های توپی، رزمی، تیراندازی و بدنسازی به بهره برداری رسید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، با حضور سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، رحمان درکی و فرشید علیزاده معاونین توسعه منابع و تربیت بدنی اداره کل و فرزاد شعبانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج، ۴ باب سالن آموزشی ورزشی سرپوشیده در این ناحیه افتتاح شد.

این پروژه ها شامل سالن ورزشی درون مدرسه ای شهید آشتیانی(رزمی) در زمینی به مساحت 375 متر مربع، سالن اختصاصی بدنسازی برون مدرسه ای بنت الهدی به مساحت 245 متر مربع، سالن چند منظوره رشته های توپی و برون مدرسه ای هنرستان فارابی با مساحت 200 متر مربع و سالن اختصاصی تیراندازی برون مدرسه ای مجتمع آموزشی ورزشی کوثر با مساحت 120 متر مربع بود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان ساخت و راه اندازی این سالن ها با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با بیان این که سرانه فضای ورزشی مدارس البرز پایین است و نیاز به حمایت دارد تاکید کرد: زیرساخت ها ی ورزش دانش آموزی البرز متناسب با جمعیت دانش آموزی نیم میلیونی آن رشد نکرده است زیرا سالانه بیش از سه درصد شاهد رشد جمعیت دانش آموزی به دلیل مهاجرت در این استان هستیم.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش البرز با کمبود فضای تخصصی ورزشی از جمله سالن، زمین ورزشی مشخص و استخر به ویژه برای دانش آموزان دختر مواجه است.

قاسمی یادآور شد: این استان از جمله استان‌های برتر مدال‌آور در بخش ورزش‌های دانش‌آموزی است.

وی با بیان اینکه توسعه فضاهای ورزشی دانش‌آموزی کمک شایانی به ایجاد نشاط در بین دانش آموزان می‌کند، افزود: ایجاد نشاط و امیدواری در بین دانش آموزان سبب پیشرفت علمی آنها نیز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار