یارانه۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی دولت به کارفرمایان برای پوشش بیمه‌ای کارگران نانوایی فارس

شیراز (پانا) - مدیر کل تامین اجتماعی فارس اعلام کرد یارانه پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایان صنف نانوایی قابل توجه است و از پرداخت یارانه۴ میلیارد  و ۷۰۰ میلیون تومانی دولت به کارفرمایان برای پوشش بیمه‌ای کارگران  نانوایی فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
یارانه۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی دولت به کارفرمایان برای پوشش بیمه‌ای کارگران نانوایی فارس

مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس از تعامل ویژه این سازمان با کارگاه‌های در حال فعالیت به منظور حمایت از تولید و اشتغال خبر داد و گفت: 2425 واحد خبازی در استان فارس فعال هستند که در این واحدهای کارگری جمعا 7275 نفر با میانگین 3 نفر نیروی شاغل به فعالیت مشغول هستند و تحت پوشش خدمات این سازمان قرار دارند.

کشاورز با تکذیب شایعه حذف کمک دولت بابت حق بیمه سهم کارفرمایان واحدهای خبازی افزود: خبازی های فعال دراستان فارس از یارانه های تعیین شده در قانون بصورت ویژه برخوردارهستند و حمایت از این واحدهای کارگری در دستور کار این سازمان قرار دارد.

به گفته این مسوول جمع کل حق بیمه ماهیانه واحدهای خبازی 7میلیارد تومان است که از این مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به عنوان یارانه از سوی دولت تامین می شود و این رقم قابل توجه می تواند کمک درخور توجهی از سوی سازمان به واحدهای خبازی تلقی شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس در خاتمه یادآور شد: این سازمان با سیاست های اعمال شده نهایت همراهی و تعامل را با واحدهای کارگاهی در جهت حمایت از تولید و اشتغال داشته است و در این راستا مطالبات این سازمان از واحدهای کارگاهی در سال 1399 بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان است که در صورت وصول می توان بسیاری گره های موجود در راستای ارائه خدمات در بخش های حمایتی و درمانی را گشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار