معاون‌پرورشی و تربیت‌بدنی چهاردانگه:

تاکید بر رفع دغدغه خانواده‌ها در بحث امور اجتماعی و تربیتی

چهاردانگه(پانا)-معاون‌پرورشی و تربیت‌بدنی چهاردانگه در جلسه فصلی معاونین و مربیان پرورشی مدارس منطقه بر تلاش برای رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های خانواده‌ها در بخش مسائل‌روانی و اجتماعی و تربیتی دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر رفع دغدغه خانواده‌ها در بحث امور اجتماعی و تربیتی

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش چهاردانگه، علی‌محمد مزیدلو در ابتدای جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ماه‌ مبارک ربیع‌الاول ماه شادمانی اهل‌بیت علیه‌السلام و سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) به سیاست‌های اجرای برنامه های حوزه معاونت‌پرورشی و تربیت‌بدنی پرداخت و گفت: با توجه به شرایط امروز کشور که با شیوع ویروس منحوس کرونا مواجهیم، امروز مدارس در فضای‌مجازی فعالیت دارند و تعلیم و تربیت از این طریق در حال انجام است و موجب تغییراتی در روند اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی و به طور کلی نظام تعلیم و تربیت شده و همین موضوع موجب نگرانی خیلی از خانواده‌ها در خصوص مسائل تربیتی دانش‌آموزان شده و امکان دارد که مشکلاتی را هم برای‌آنها به وجود آورده باشد.

این مقام‌مسئول گفت: وظیفه ما این است که بتوانیم از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت انتقال مفاهیم‌دینی و تربیتی به دانش‌آموزان و والدین آنها استفاده کنیم تا بتوانیم دغدغه‌ها و نگرانی‌های خانواده‌ها را در بخش مسائل‌روانی و اجتماعی و تربیتی دانش‌آموزان کاهش داده و بر طرف کنیم.

او تاکید کرد: این امر مستلزم آن است که شما همکاران با توجه به فراگیر کردن برنامه های حوزه‌پرورشی دربین دانش‌آموزان از سواد رسانه‌های لازم برخوردار بوده و خودتان‌را به یادگیری و استفاده از فناوری‌های امروز به‌‍‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‍‍‍‌‌‌‌‌روز کرده و از آن در جهت هدایت و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان استفاده حداکثری داشته باشید.

در ادامه جلسه کارشناسان حوزه معاونت‌پرورشی و تربیت‌بدنی هرکدام برنامه‌های اجرای‌سالانه و فصلی مربوط به حوزه‌کارشناسی خود را بیان و توجیه کرده و انتظارات خود را براساس اهداف و برنامه های اعلام شده اعلام کرد. در پایان نیز پس‌ از پرسش و پاسخ‌همکاران حاضر در جلسه معاون‌پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه مجددا از حضور همه همکاران در جلسه‌امروز تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار