افتتاح ساختمان اداره بیمه سلامت دشت آزادگان

اهواز (پانا) - به مناسبت هفته بیمه سلامت، ساختمان اداره بیمه سلامت دشت آزادگان با یک میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ساختمان اداره بیمه سلامت دشت آزادگان

به گزارش پانا،علی خسروی مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در حاشیه افتتاح ساختمان اداره بیمه سلامت دست آزادگان که با حضور نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: ساختمان بیمه سلامت دشت آزادگان در زمینی به مساحت ۹۶۰ متر مربع در مدت ۹ ماه ساخته شده است.

او افزود: برای ساخت و تهیه زیرساخت های این ساختمان حدود ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان به ارائه جزییات احداث این ساختمان پرداخت و ادامه داد: زمین ساختمان از منابع دولتی تامین شده که برای ساخت آن بیش از پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و برای تجهیز به سیستم سرمایشی، گرمایشی، لوازمات سخت افزاری، دوربین مدار بسته، جاده دسترسی و برق رسانی نیز بیش از چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

خسروی همچنین عنوان کرد: در این ساختمان خدمات بیمه گری اعم از صدور دفترچه، تمدید، تعویض، المثنی، ابطال و نظارت بر دفاتر پیشخوان، اسناد پزشکی و خسارت متفرقه انجام می شود.

او با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر در شهرستان دشت آزادگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، تاکید کرد: هدف بیمه سلامت توسعه کمی و کیفی خدمات بیمه سلامت، دستیابی به پوشش فراگیر خدمات سلامت ،دستیابی به پوشش عادلانه خدمات سلامت، رفع هم پوشانی بیمه ای و بسط و گسترش برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار