مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد:

بهره مندی ۵۲۶۴ گیلانی از طرح «آمران سلامت»

رشت (پانا) - مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد ۳۴۱ نفر از داوطلبان و جوانان این جمعیت در قالب ۱۱۲ تیم در طرح «آمران سلامت» فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره مندی ۵۲۶۴ گیلانی از طرح «آمران سلامت»

به گزارش ایسنا، سیاوش غلامی در جمع خبرنگاران، به اجرای طرح آمران سلامت در سراسر استان گیلان اشاره کرد و گفت: شیوع ویروس کرونا به یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های حال حاضر کشور از جمله استان گیلان تبدیل شده است و متاسفانه در این بین شاهد وضعیت قرمز در تمامی نقاط این استان هستیم.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درخصوص لزوم تلاش مضاعف برای کنترل شیوع کرونا، اظهار کرد: در راستای رهنمودهای رهبری درخصوص بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود برای کنترل این ویروس، طرح «آمران سلامت» با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری، جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی و درمانی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در مواجهه با کووید۱۹ و همچنین توسعه آموزش‌های همگانی از پنجم آبان ماه سال جاری در سراسر استان گیلان اجرایی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، از حضور اعضای فعال جوانان و داوطلبان در این طرح خبر داد و تصریح کرد: ۳۴۱ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان در قالب ۱۱۲ تیم در طرح آمران سلامت فعالیت می کنند.

غلامی، ضمن اشاره به تعداد پایگاه های آمران سلامت در استان گیلان، گفت: ۷۱ پایگاه آمران سلامت و ۴۱ خانه هلال و همچنین تیم های سیار سحر و سحاب جوانان در این طرح فعال هستند.

وی به بهره وران طرح آمران سلامت اشاره و عنوان کرد: طی سه روز گذشته بیش از ۵۲۶۴ نفر از خدمات طرح آمران سلامت در استان گیلان بهره مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن ابراز امیدواری نسبت به پایان ویروس کووید۱۹ با تلاش و همدلی همگان، خاطرنشان کرد: با توجه به سرعت انتقال کووید۱۹ و شرایط ویژه پاییزی برای مهار شیوع این ویروس و شکسته شدن زنجیره انتقال آن، نیازمند همدلی و مشارکت همگانی هستیم.

غلامی، با توجه به فعالیت و تلاش جوانان و داوطلبان خواستار همراهی همه مردم با جمعیت هلال احمر برای غلبه بر کرونا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار