تجلیل از فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه۱۷

تهران(پانا)- مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ به همراه اعضای شورای معاونین به مناسبت هفته بسیج با حضور در ناحیه بسیج دانش اموزی و فرهنگیان منطقه ۱۷، با فرمانده و کارکنان این ناحیه مقاومت بسیج دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه۱۷

نیکبخت، در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل (ره) و تبریک هفته بسیج گفت: هفته بسیج هفته تجلیل از رشادت ها و فداکاری ها و ترویج فرهنگ بسیجی است.

وی گفت: هشتم آبان سالروز شهادت حسین فهمیده دانش آموز بسیجی است که در جنگ تحمیلی با رشادت و از خودگذشتگی در جبهه های حق علیه باطل به مبارزه پرداخت. دلاورمردی که با وجود سن کم با فداکاری در این مسیر قدم گذاشت و ردای شهادت را برتن کرد تا داستان شجاعت او در تاریخ این مرزوبوم برای همیشه جاودان بماند.
وی در ادامه از نقش پر رنگ بسیج در برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش تشکر کرد و گفت: بسیج به عنوان یک پشتوانه ی عظیم مردمی، امروز به صورت مجموعه ای تنومند است که انقلاب و نظام اسلامی را از هر خطر و توطئه ای مصونیت می بخشد.
وی بیان داشت: بسیج در دنیا بی نظیر و نقطه عطف آرمان های انقلاب اسلامی است که بر حفظ و تقویت این نیروی عظیم مردمی، نفوذ تفکر بسیجی بر فرهنگ،اجتماع و اقتصاد کشور و تمکین مطلق از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تأکید دارد.
در پایان این دیدار با اهدای گل از حسن تسلیمی، فرمانده بسیج منطقه و همکاران بسیج تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار