معاون سوادآموزی استان زنجان:

بهره مندی از فن آوری های نوین در آموزش بزرگسالان به ارتقاء سواد رسانه‌ای و مجازی آنها کمک می کند

زنجان (پانا) - به منظور نظارت بر روند تولید محتوای الکترونیکی دوره های سواد آموزی، معاون سواد آموزی استان زنجان و رئیس اداره سوادآموزی از نحوه تولید محتواهای الکترونیکی دوره انتقال در مدرسه شاهد نرگس بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
بهره مندی از فن آوری های نوین در آموزش بزرگسالان به ارتقاء سواد رسانه‌ای و مجازی آنها کمک می کند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، معاون سواد آموزی استان در بازدید از استودیو ضبط فیلم های آموزشی دوره انتقال در مدرسه شاهد نرگس گفت: سواد آموزی و توجه به افزایش دانایی، آگاهی و سواد افراد مختلف جامعه یک وظیفه و تکلیف همگانی است.

فرحناز فتحی با قدردانی از همکاری مجموعه مدیریتی مدرسه شاهد نرگس، معلمان و آموزش دهندگان در راستای تولید محتواهای الکترونیکی موثر در شرایط کنونی افزود: همدلی و همراهی تمام مجموعه آموزش و پروش برای ایجاد بستر مناسب به منظور بهره مندی تمام افراد از آموزش های اولیه سواد و ارتقاء دانش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: تولید محتوای الکترونیکی برای بزرگسالان کم سواد و بی سواد کار دشواری است، اما با توجه به تلاش، برنامه ریزی و علاقه آموزش دهندگان، این روند با سرعت و دقت پیش می رود.

معاون سوادآموزی استان تصریح کرد: استفاده از ابزارهای آموزشی جدید و بهره مندی از فن آوری های نوین در آموزش بزرگسالان می تواند به آگاهی ها و ارتقاء سواد رسانه ای و مجازی آنها کمک کند.

فتحی با بیان اینکه محتواهای تولید شده براساس سطح مخاطبان کم سواد و بی ­سواد تولید می­ شوند، گفت: با توجه به شرایط خاص کرونا و شعار سوادآموزی گامی بدون توقف، معاونت سواد آموزی استان در قالب کارگروه تولید محتوای سوادآموزی استان و مناطق با استفاده از ظرفیت­های موجود، تولید محتوای بومی دروس دوره سوادآموزی و انتقال را از شهریورماه آغاز کرده است وانشاا.. تا پایان آبان ماه تمام محتواهای مورد نظر جهت بارگذاری در پورتال و استفاده سوادآموزان و سایر آموزش دهندگان آماده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار