لیونل مسی به یک قدمی رونالدو رسید

تهران (پانا) - فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا با درخشش در شهر تورین و دیدار با یوونتوس توانست به یکی از رکوردهای تاریخی کریستیانو رونالدو نزدیک شود.

کد مطلب: ۱۱۳۴۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
لیونل مسی به یک قدمی رونالدو رسید

در شبی که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس به علت ابتلا به کرونا ویروس در قرنطینه مجلل خود مجبور بود دیدار تیمش مقابل بارسلونا را از راه دور تماشا کند، لیونل مسی رقیب سنتی این بازیکن در تورین نمایش خوبی داشت و یک گل و یک پاس گل در برتری دو بر صفر بارسلونا به نام خود ثبت کرد.

درخشش لیونل مسی در این بازی، باعث شد تا او برای سی و هفتمین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا پاس گل بدهد و به صدر جدول بهترین بازیکن‌های حاضر در این رقابت‌ها از نظر ارسال پاس گل نزدیک شود. در این جدول کریستیانو رونالدو با 170 بازی در لیگ قهرمانان توانسته است 40 پاس گل بدهد و حالا لیونل مسی با 145 بازی در این رقابت‌ها موفق به ثبت 37 پاس گل شده است تا رقابت این دو نفر در زمینه پاس گل هم حساس شود.

در کنار این پاس گل، لیونل مسی با حضور در زمین و انجام بازی شماره 145، در جدول تعداد بازی‌ها به رده چهارم صعود کرد و در کنار رایان گیگز ستاره ولزی سابق منچستر یونایتد قرار گرفت. در این جدول ایکر کاسیاس گلر اسطوره‌ای تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه‌های رئال مادرید و پورتو با 177 بازی صدرنشین است، رونالدو با 170 بازی در رده دوم ایستاده و ژاوی ستاره سابق بارسلونا با 151 بازی در رده سوم قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار