ورزش ضامن سلامتی

شهرکرد(پانا)- با وجود تعطیلی زنگ های ورزش فعالیت های ورزشی دانش اموزان در خانه رصد می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۴۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ورزش ضامن سلامتی

با توجه به نقش مهم ورزش در تناسب اندام و پیشگیری از بسیاری از بیماریها و از سوی دیگر مجازی بودن کلاسهای درس و کاهش چشمگیر تحرک در دانش اموزان ضرورت داشتن ورزش و فعالیت بدنی در زندگی روزمره پر رنگتر می شود.

از این رو کلاسهای تربیت بدنی دبیرستان نمونه دولتی پژوهش نیز همانند سایر دروس در بستر شبکه شاد تشکیل شده اند و مجموعه از تمرینات ورزشی به صورت هفتگی و ماهانه در اختیار دانش اموزان قرار میگرد که دانش اموزان باید پس از انجام فعالیتهای رکوردهای خود را ثبت و به اطلاع دبیر تربیت بدنی برسانند. همچنین آموزش ورزش ذهنی شطرنج نیز در کلاسهای مجازی تربیت بدنی در حال انجام است.

علاوه بر این پروژه کوچ (کنترل وزن و چاقی دانش آموزان) نیز به طورکامل در مدرسه انجام شده و تمامی اخبار مربوط به این پروژه نیز در اختیار دانش اموزان قرار می گیرد.

علاوه برآن به مناسبت هفته تربیت بدنی جشنواره غذای ورزشی نیز توسط ناحیه یک شهرستان شهرکرد برگزار شده که در این جشنواره دانش اموزان علاقمند باید غذا را به صورت ورزشی تزیین کرده و عکس غذاهای خود را تا 12 ابان ماه 99 به همراه مشخصات کامل شرکت کننده برای اموزشگاه محل تحصیل خود ارسال کنند و هر اموزشگاه نیز مجاز به ارسال 3 اثر به دبیرخانه جشنواره است. در روز 14 ابان ماه به مناسبت روز دانش اموز به اثار منتخب جوایزی اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است که تعدادی از دانش اموزان دبیرستان نمونه دولتی پژوهش نیز در این جشنواره شرکت کرده اند.

خبرنگار دانش آموز: زهرا کریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار