آزاد سازی ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین از متصرفان در جوشقان

کاشان (پانا) - رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان از آزاد سازی زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع توسط کارکنان یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با دستور دادستان کاشان و با همکاری ماموران کلانتری جوشقان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
آزاد سازی ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین از متصرفان در جوشقان

مجتبی آراسته در گفت و گو با پانا اظهار کرد: این قطعه زمین ۲۷ میلیارد ریال ارزش دارد که پس از آزادسازی، آثار تصرف از آن جمع‌آوری شده است.
وی تصریح کرد: حمایت‌های قانونی برای نگهداری از زمین‌های ملی بسیار مهم است و اراده یگان حفاظت اراضی و دستگاه قضایی، مقابله با پدیده شوم زمین‌خواری و برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از عرصه‌های ملی است.
وی با اشاره به همکاری اثربخش دستگاههای قضایی و انتظامی شهرستان کاشان با اداره راه و شهرسازی تاکید کرد: انتظار داریم با مشارکت و همکاری هر چه بیشتر مردم، دست‌اندازی به عرصه‌های ملی در این شهرستان قطع شود.
وی از شهروندان خواست پیش از خرید زمین برای اطلاع از وضعیت ثبتی آن از جمله دولتی و غیردولتی بودن، نوع کاربری و موقعیت کاربری از نظر واقع شدن در داخل یا خارج محدوده شهری از اداره راه و شهرسازی استعلام کنند.
آراسته گفت: پیش از این ۱۱ قطعه از زمین‌های تصرف شده به مساحت نزدیک به ۲۸ هزار مترمربع در شهرهای برزک، قمصر، کاشان و نیاسر آزاد سازی شد که ارزش آن بیش از ۱۲۷ میلیارد ریال بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار