نیکبخت: سرانه های بهداشتی طی چندین مرحله به مدارس منطقه۱۷ واریز شد

تهران (پانا)- کمیته بهداشت آموزش و پرورش منطقه ۱۷، با حضورمهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه و اعضای کمیته بهداشت و سلامت در محل دفتر مدیریت تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نیکبخت: سرانه های بهداشتی طی چندین مرحله به مدارس منطقه۱۷ واریز شد

مهدی نیکبخت با تبریک ایام ماه مبارک ربیع الاول و شروع هفته پدافند غیر عامل گفت: امسال با توجه به شرایط موجود به سبب به شیوع ویروس منحوس کرونا اصول پدافند زیستی مورد توجه بیشتر است که در این زمینه آموزش عمومی جامعه جهت افزایش آگاهی های لازم از اهمیت بالایی برخوردار است. برگزاری دوره های ضمن خدمت یکی از راه های لازم بوده و همچنین می توان با تهیه محتوای آموزشی مناسب جهت انتشار در فضای مجازی، آگاهی عمومی دانش آموزان و خانواده ها را تا حد بالا گسترش داد.

وی در ادامه افزود: پایش و بررسی منظم سطح کیفی رعایت اصول بهداشتی در مدارس و اداره، یکی دیگر از راه های ضروری مقابله با شیوع این ویروس منحوس است. در حال حاضر با عنایت به باز بودن مدارس و احتمال حضور محدود دانش آموزان و یا اولیای ایشان در مدارس لازم است تمهیداتی جهت اجرای دستورالعمل های بهداشتی صورت پذیرد و به صورت مداوم توسط کارشناسان مربوطه مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

مهدی نیکبخت در ادامه گفت: در حال حاضر اولویت اول آموزش و پرورش دنبال کردن برنامه های آموزشی و پرورشی در کنار حفظ سلامت دانش آموزان و اولیای محترم ایشان است و در این ایام سعی شده به منظور کمک به مدارس منطقه و ایجاد محیط امن و سالم، سرانه های بهداشتی طی چندین مرحله به مدارس واریز شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ با تاکید بر پرهیز از برگزاری جلسات تجمعی و رعایت حضور ۵۰ درصدی کارکنان افزود: به منظور حفظ سلامت مجموعه تا حد امکان جلسات به صورت مجازی برگزار می شود و کارکنان اداری در ایام با روش های جایگزین وظایف خود را به صورت دورکاری اجرا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار