مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خبر داد:

اجرای دقیق طرح کوچ، نیازمند همکاری صدا و سیما، دانشگاه علوم پزشکی و ورزش و جوانان است

کرج(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرد با همکاری مجموعه هایی مثل همکاری صدا و سیما، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان ورزش و جوانان طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان را می توان به صورت کیفی اجرا کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای دقیق طرح کوچ، نیازمند همکاری صدا و سیما، دانشگاه علوم پزشکی و ورزش و جوانان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی در آیین افتتاح طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان که با حضور ویز آموزش و پرورش برگزار شد به نمایندگی از مدیران کل استان ها در این برنامه گفت: در زیست بوم جدید ناشی از شیوع ویروس کرونا برای بهبود کیفیت امر آموزش بیش از پیش نیازمند برنامه های کیفی در خصوص "ساحت زیستی و بدنی" از ساحت های شش گانه تربیتی سند تحول بنیادین هستیم.

قاسمی با اشاره به اینکه از زمان آغاز این طرح تاکنون در استان البرز ۱۴ اقدام عملیاتی اجرا و 25 کارگروه نظارتی تشکیل شده اظهار کرد: نیازمند همکاری مدیران و عوامل اجرایی مدارس هستیم و در این خصوص دوره های آموزشی مناسبی پیش بینی و اجرایی شده و در کنار آن سعی کرده ایم از طریق رسانه ها و صدا و سیما خانواده ها را نیز برای این موضوع به خوبی توجیه کنیم تا در کنار ما باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان بیان کرد: انعقاد تفاهم نامه چندجانبه با علوم پزشکی، صدا و سیما و اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش را در اجرای کیفی پروژه ملی کنترل وزن و چاقی (کوچ) دانش آموزان کمک می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار