بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در محکومیت نشریه فرانسوی

تهران (پانا) - اعضای انجمن‌های دانش‌آموزی، بیانیه ای در محکومیت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام صادر کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در محکومیت نشریه فرانسوی

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان،اعضای انجمن های دانش آموزی، بیانیه ای در محکومیت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام صادر کردند.متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُ يَسْتَهْزِئُ بِهِمْ وَيَمُدُّهُمْ فِی طُغْيَانِهِمْ يَعْمَهُونَ: خداوند آنان را به استهزا مى‌گیرد و آنان را در طغیانشان مهلت مى‌دهد تا سرگردان شوند.

باز هم در جهان غرب اتفاقات و حوادثی رقم خورد که اوج تناقض و تضاد فکری و عملی سردمداران آن را نشان داد. آنچه در انتشار کاریکاتورهای وقیحانه مجله شارلی ابدو رقم خورد و همراه با واکنش و حمایت رئیس جمهور بی عقل و ماجراجوی فرانسه شد اوج وقاحت را در دشمنی ایشان با اسلام نشان داد. آنها نشان دادند آنقدر از اسلام هراس دارند و آن را با منافع مادی خود در تضاد می بییند که حاضرند پیامبر صلح و رحمت را به شیوه‌ای متناقض نشان دهند و از این نمایش نیز دفاع نمایند تا مبادا ملتهای آزاده جهان به سوی اسلام گرایش یابند. آنها می‌دانند که رسیدن صدای اسلام حقیقی به انسان ها می‌تواند نوای صلح و آرامش را طنین انداز نموده و دست مستکبران جهان را از گریبان ملتها آزاد نماید. قطعا به خوبی می‌دانیم که پشت پرده این سخنان و واکنشها صهیونیسم جهانی قرار گرفته است و این عروسکهای خیمه شب بازی ملعبه دست ایشان هستند. چگونه است که نقد به هولوکاست جرم تلقی می‌شود و توهین به پیامبر اکرم(ص) مورد تشویق واقع می‌شود؟

تاریخ نشان داده است که هر چه توهین به اسلام و پیامبر رحمت انجام شود نتیجه عکس داده و موج گرایش به اسلام بیش از پیش می شود و این همان معنای ضرب المثل((عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد)) است.

اگر چه تحریم کالاهای فرانسوی اقدام خوبی به عنوان مقدمه اقدامات ضد استکباری خواهد بود اما جهان اسلام باید در اندیشه اقدامات گسترده و مبنایی‌تر در نفی و تنبیه استکبار جهانی باشد و با استقلال از غرب و اتحاد با کشورهای مسلمان در حوزه های اقتصادی و فرهنگی و سیاسی از اقدامات مشابه توسط کشورهای معاند اسلام جلوگیری نماید.

تشکل انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ضمن محکومیت شدید این اقدام موهن که پروژه‌ی شکست خورده صهیونیستی به شمار می رود، ضمن اعلام آمادگی برای دفاع فداکارانه از اهداف و آرمان‌های پیامبر عظیم الشأن اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم ) از دستگاه دیپلماسی کشور درخواست واکنش و اقدام جدی تر را در راستای تنبیه اهانت کنندگان و جلوگیری از اقدامات بعدی آنان را دارد.

همچنین از عزیزان دانش آموز ، اعضای تشکل امین انجمن اسلامی و کلیه قرارگاه های استانی و ملی دختران وپسران نیز انتظار می رود که نسبت به این اقدام خبیثانه در قالب شبکه های مجازی و اجتماعی موضع گیری هوشمندانه ، هنرمندانه و واکنش در خور داشته باشند.

و مکروا و مکروا الله والله خیر الماکرین»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار